Į socialinius tinklus, kūrybinius projektus orientuotos reklamos agentūros „Cocos“ ir SEO, „Google Ads“ paslaugas teikiančio „SEO Helio“ komandos po vienu stogu dirba nuo pat įsikūrimo 2015 m.
Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, agentūros pastebėjo, kad pastaruoju metu atsiranda vis daugiau partnerių, kuriems reikia pilno skaitmeninių sprendimų paketo.
„Šiandien, sukaupę naudingą patirtį, galime drąsiai jungti kūrybinius ir efektyvius skaitmeninius procesus, todėl nusprendėme oficialiai pristatyti naują prekės ženklą – „What about“. Didžiuojuosi tuo, ką pavyko pasiekti per pastaruosius ketverius metus šioje konkurencingoje rinkoje ir tikiu, kad su ambicinga profesionalų komanda toliau augsime ir padėsime augti savo partneriams“, – teigia naujojo prekės ženklo vadovas Mantvydas Leknickas.
„What about“ partneriams siūlo kurti vieningą skaitmeninės rinkodaros strategiją. Paslaugų paketą gali sudaryti tiek SEO, tiek „Google Ads“ reklama, tiek komunikacijos sprendimai socialiniuose tinkluose.
Kaip teigia M. Leknickas, naujas prekės ženklas simbolizuoja aiškią antraštę, aktyvų dialogą, bendradarbiavimą, įpareigoja išgirsti realius poreikius ir pasiūlyti optimalų sprendimą. Būtent tokios pridėtinės vertės poreikį atskleidžia ir patys partneriai. „Keičiasi ne tik mūsų pavadinimas, bet ir požiūris į partnerystę. Jau kuris laikas klientus vadiname partneriais, diegiame naujus procesus įmonių viduje, stengiamės į rinką įnešti šviežio oro,“ – pokyčius komentuoja prekės ženklo vadovas.
Daugiau nei 30 digital marketingo specialistų komanda dirba su tokiais partneriais kaip „LIDL Lietuva“, „Borjomi“, „Magrės baldai“, „Compensa“, „Domus Lumina“, startuoliu „Eneba“ ir kitais.
2018-aisiais bendra „Cocos“ ir „SEO Helio“ apyvarta buvo 1,2 mln., o šiemet planuojama pasiekti 1,5 mln. eurų ribą.