Šių metų „Metų marketingo vadovo“ rinkimuose yra esminių pakeitimų – paraiškas teikia nebe patys kandidatai (fiziniai asmenys), o įmonės. Taip pat praplėsti kriterijai, didžiausią dėmesį skiriant rinkodaros veiklos įtakai verslo rezultatams, verslo augimui, ypač – įmonės EBITDA pokyčiams, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Vieni pagrindinių marketingo tikslų – prisidėti prie verslo augimo, prie įmonės sėkmingos plėtros ir pelningumo didinimo. Lietuvos rinkoje į marketingo skyrių, taip pat ir į marketingo vadovų atsakomybes, vis dar žiūrima kaip į operacinę funkciją, atsakingą tik už komunikaciją, prekės ženklo žinomumą. Iš tikrųjų marketingo funkcija yra daug platesnė – kurti visuminę vartotojo patirtį. Todėl ir marketingo vadovo įgaliojimai dažnai išeina už marketingo skyriaus atsakomybių ribų, o jis pats tampa vienas svarbiausių žmonių, didinančių vertę įmonės akcininkams, – sako LiMA valdybos pirmininkas Linas Šiautkulis. – Organizuodami šiuos rinkimus norime pabrėžti marketingo svarbą organizacijoje, marketingo vadovo sprendimų galią įmonės augimui ir pelningumui. Todėl, renkant šių metų Marketingo vadovą, įmonės verslo rezultatai turės ypatingą svorį. Taip pat tikimės paskatinti ir esamus bei būsimus marketingo vadovus daugiau rūpintis galutiniais įmonių rezultatais.“
Šių metų naujovė – kandidatų paraiškas teikia nebe pats rinkodaros vadovas, bet įmonė, patenkinta jo pasiektais rezultatais ir jų įtaką visos įmonės rezultatams. Paraiškoje turi būti nurodyti šie duomenys: rinkodaros veiklos įtaka verslo rodikliams (įskaitant įtaką įmonės pajamų didinimui ir pelningumui), rinkodaros rodikliai bei komunikacijos rodikliai. Rinkodaros vadovas turi turėti įmonėje bent dviejų metų atsakomybę už rinkodaros rezultatus. Konkursui rinkodaros vadovą gali rekomenduoti tiek įmonių tiekėjai, tiek klientai ar partneriai.
LiMA 2017-uosius yra paskelbusi vartotojo patirties (angl. Customer experience) metais, todėl vienas iš svarbių „Metų marketingo vadovo“ kandidatų vertinimo rodiklių bus ir vartotojo patirties įmonei pagerinimas. Numatoma, kad kitais metais šis kriterijus konkurse bus vienas pagrindinių.
Pretendentų tapti „Metų marketingo vadovu“ paraiškas vertins komisija – LiMA valdybos nariai ir Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Saulius Šukaitis. LiMA valdybos pirmininkas L. Šiautkulis pabrėžia, jog šių rinkimų tikslas nėra ilgas dalyvių sąrašas: „Svarbiausia – atliktų darbų kokybė, rezultatai ir tai, kad marketingo srityje nusipelnęs asmuo būtų pastebėtas bei įvertintas.“
Įmonių paraiškos priimamos iki gegužės 30 d. Nominantų sąrašas bus paskelbtas birželio 5 d. , o nugalėtojas bus apdovanotas birželio 9 d., per festivalio „ADrenalinas“ apdovanojimų ceremoniją.
2016 m. „Metų marketingo vadovo“ titulą pelnė Ieva Čepononė už pasiekimus „Eurovaistinės“ einant rinkodaros departamento direktorės pareigas. Pirmąja, 2015 m. Marketingo vadove, pripažinta tuometė UAB „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė Romualda Stragienė, šiuo metu vadovaujanti visai įmonei, o nuo 2016 m. – ir LiMA valdybos narė.
Paraiškos formą galima rasti LiMA ir festivalio „ADrenalinas“ tinklapiuose.
Apie „ADrenaliną“
Lietuviškos reklamos festivalis „ADrenalinas“ šiemet vyksta 15-ąjį kartą. Festivalio metu renkami Metų kūrybinė, Metų žiniasklaidos, Metų skaitmeninių sprendimų agentūros bei Metų gamybos namai, rengiamas socialinės reklamos konkursas, reklamos ir kūrybinių sprendimų konferencija „ADfest“ bei apdovanojimų ceremonija. Šių metų festivalio renginiai vyks birželio 9 d. Vilniuje, „Menų spaustuvėje“.