Video turinys įgauna naujus atspalvius
Remiantis „SEMrush“ duomenimis, raktinis žodis „vaizdo turinio rinkodara“ yra tarp 20 populiariausių su turinio rinkodara susijusių užklausų. Daugiau nei 90 proc. potencialių pirkėjų ieško interaktyvios informacijos, kuri sudomintų ir skatintų dalintis. Turinio rinkodara ateinančiais metais bus efektyvi, jei daugiau dėmesio skirsime virtualiai realybei, žaidimams, apklausoms, įtraukiančiam video turiniui.
Vaizdo įrašų rinkodara yra sėkmingiausias būdas sudominti klientus internetu. Trumpi, aktualūs video gali būti naudojami paprasčiausiu formatu – „YouTube“ vaizdo įrašus reklamuojant socialiniuose tinkluose ar įterpiant į straipsnius. Taip vartotojui suteikiame galimybę pasirinkti – stebėti video, ar skaityti straipsnį.
Reikia atkreipti dėmesį, kad video rinkodaroje žengiamas dar vienas svarbus žingsnis – vertikalusis turinys. Kuo jis ypatingas? Paprasčiausiu pritaikymu vartotojams, juk įprastai video žiūrime laikydami telefoną vertikalioje pozicijoje, tad į tai būtina atsižvelgti ir ruošiant video scenarijų – kaip filmuosite, pateiksite informaciją, sudėliosite vizualus bei titrus? Vertikaliojo vaizdo įrašo naudojimas 2020 m. bus labai svarbi rinkodaros technika, ypač naudojant socialinius tinklus.
Vis labiau populiarėjantys 360° vaizdo įrašai taip pat skanus kąsnelis tiems, kurie nori išsiskirti. Jie suteikia galimybę turinį paversti įtraukiančiu, interaktyviu ir realiu, o tai papildoma vertė potencialiems klientams. Manoma, kad tokie video bus vis dažniau įtraukiami į vaizdo rinkodaros strategiją, o jei to nepadarysite jūs, beliks stebėti, kaip savo įvaizdinę medžiagą išmaniai perteikia klientai.
Tendencija, neprarandanti populiarumo – pasitikėjimą kuriantis turinys
2020-aisiais, kaip ir praėjusiais metais, vyks arši kova dėl vartotojų pasitikėjimo. Kaip jį sukurti ir išlaikyti? Pasitelkti drąsią komunikaciją ar žengti mažais žingsniais siekiant klientų lojalumo? Komunikacija, visų pirma, turi atspindėti įmonės vertybes, tiek ruošiant straipsnius, pranešimus spaudai, tiek visą komunikacijos strategiją. Taip pat svarbu pasitelkti pasitikėjimą kuriančią informaciją – statistiką, komentarus, realią patirtį. Kokybiškas, aktualus tekstinis turinys, derinamas su vizualine medžiaga, neabejotinai pritrauks ne tik daugiau auditorijos, bet ir ženkliai pastiprins įmonės įvaizdį, jei nebus pamirštos įmonės vertybės, tikslai, vizija ir pokyčiai, kuriuos ji nori įgyvendinti, siekiant padėti vartotojams.
Ir svarbiausia, siekiant prisitaikyti prie įvairių tendencijų, nepamirškite unikalumo ir individualių idėjų bei komunikacijos priemonių, kurios padės pasiekti tikslus ir išsiskirti.