2022.04.23 21:17
Turizmo industrija atsigauna, bet rinkodarą tenka pergalvoti: nukarūnuotus socialinius tinklus keičia kiti kanalai
M360
FOTO:
Turizmo sektorius sparčiai atsigauna – prognozuojama, kad šiemet viršys 2019 metų lygį. Vietos turizmas Lietuvoje išgyvena aukso amžių, išvykstamasis auga šuoliais. Tiesa, kiek daugiau nuogąstavimų kelia atvykstamasis turizmas, nes nemažai turistų vis dar negali keliauti į Lietuvą, o tie, kurie galėtų, susilaiko nuo viešnagės, nes esame kaimynai su Baltarusija. Kokį vaidmenį pritraukiant turistų srautus vaidina marketingas ir reklama? 7 prekių ženklus valdančios agentūros „Baltic Tours Group“ atstovė Rasa Levickaitė sako, kad tokiame konsoliduotame ir konkurencingame versle kaip turizmas be reklamos gyventi neįmanoma: „Jei padarysi pauzę, sugrįžti bus labai sunku ir brangu.“