R. Šapalas rinkodara ir komunikacija socialinėse medijose užsiima daugiau kaip 7 metus. Savo žinias jis tobulino „Facebook“ mokymuose San Franciske. Pastaruosius 2,5 metų jis dirbo rinkodaros vadovu fonde „Nextury Ventures“, kurį įkūrė verslininkas Ilja Laurs. Dar anksčiau R. Šapalas ISM vadybos ir ekonomikos universitete buvo atsakingas už socialinių medijų strategiją ir jos įgyvendinimą.
„Socialinės medijos tampa itin svarbia rinkodaros ir komunikacijos priemone versle, todėl nusprendėme sustiprinti šią sritį. Mūsų grupės prekės ženklai „Facebooke“ turi daugiau kaip trečdalį milijono sekėjų. Norime palaikyti su jais glaudesnį dialogą ir įtraukti juos kuriant turinį. Džiaugiuosi, kad prie mūsų grupės prisijungė stiprus ir puikiai vertinamas socialinių tinklų profesionalas. Roberto patirtis ir žinios bus labai svarbios įgyvendinant mūsų įmonės tikslus itin konkurencingoje aplinkoje“, - teigia TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
„Įmonėms socialiniai tinklai yra puiki erdvė, kurioje kiekvieną dieną galima bendrauti su savo bendruomene. Tikiu, kad teisinga didžiausios žiniasklaidos grupės ir socialinių tinklų sinergija duos daug gerų rezultatų. Kaip rodo tyrimai, žmonės nori dalintis savo patarimais ir kurti turinį kartu su savo mylimu prekiniu ženklu“, – teigia R. Šapalas.
Tarptautiniam žiniasklaidos koncernui MTG priklausanti televizija TV3, TNS Kantar duomenimis, jau 13 metų yra žiūrimiausia Lietuvoje. Grupei taip pat priklauso į vyrišką auditoriją orientuotas kanalas TV6, moterų televizija TV8, televizija internete tv3play.lt, naujienų ir pramogų portalas tv3.lt, šokių muzikos hitus grojanti radijo stotis „Power Hit Radio“. skaitmeninė televizija „Viasat“. MTG Lietuvoje taip pat priklauso skaitmeninė televizija „Viasat“ bei videotransliacijų internetu platforma „Viaplay“.