Šie ir dar daugiau faktų bus atskleisti atlikus išsamų Lietuvos socialinių tinklų administratorių veiklos tyrimą, inicijuojamą skaitmeninės komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ ir socialinių tinklų planavimo įrankio „Kontentino“.

Tyrimo rezultatai bus pristatyti jau šių metų spalio 29 d. vyksiančios skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros konferencijos „Full Digital“ metu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Sunku patikėti, bet „Facebook“ duomenimis, Lietuvoje turime per 150 tūkstančių žmonių, administruojančių bent vieną šio tinklo puslapį. Natūralu, kad skiriasi kiekvieno puslapio valdymas, priežiūra, turinys ir biudžeto planavimas. Todėl tyrimas parodys, kas būdinga mūsų rinkai, kokios tendencijos vyrauja ir kokių įžvalgų galima pastebėti“, – sakė vienas iš konferencijos „Full Digital“ organizatorių, agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas.
Arijus Žakas

Jis pastebi, kad socialinių tinklų administravimu rūpinasi ir įmonių darbuotojai, ir laisvai samdomi specialistai, ir agentūros. Skiriasi ir administratorių funkcijos: vieni tik rašo žinutes, kiti planuoja reklamą ar kuria vizualus.

„Vieno teisingo atsakymo, kaip sėkmingai administruoti socialinius tinklus ar kokias sumas skirti reklamai – nėra, kiekvienas atvejis yra unikalus. Tačiau socialinių tinklų administratorių tyrimas dėl to ir bus naudingas, galėsime realistiškai įvertinti dabartinę situaciją“, – sakė A. Žakas.

Anot jo, įdomiausia bus sužinoti, kiek vidutiniškai paskyrų valdo vienas socialinių tinklų administratorius, kokiam tikslui naudojami skirtingi tinklai, kokiu dažnumu leidžiami įrašai ar kokio tipo (tekstinės, vaizdo, garso ar kt.) žinutės yra populiariausios.

Taip pat tyrimo metu bus nustatyta, kam išleidžiama didžioji dalis reklamos socialiniuose tinkluose biudžeto, su kokiais iššūkiais dažniausiai susiduriama ir kaip matuojami rezultatai.

„Visi žino, kad norėdami išlaikyti ryšį su savo vartotojais, verslai privalo būti savo klientų lankomuose kanaluose ir komunikuoti jiems aktualią informaciją. Tačiau to neužtenka – svarbu turėti strategiją ir nuosekliai jos laikytis“, – patarė A. Žakas.

Jei administruojate bent vieną socialinių tinklų paskyrą, tyrimo anketą galite užpildyti čia.

Be A. Žako ir „Kontentino“ vadovo Bohumil Pokštefl konferencijoje „Full digital“ savo patirtimi dalinsis žurnalistas, laidų vedėjas ir rašytojas Andrius Tapinas, viena iš internetinės platformos „Nebegėda“ įkūrėjų, rašytoja ir žurnalistė Beata Tiškevič, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims Andrius Baranauskas, SEB Baltijos šalių skaitmeninės rinkodaros ir automatizavimo vadovas Algimantas Padegimas, „Idea Vilnius“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius, prekės ženklo „KILIG“ vadovė Ieva Semaškienė ir kiti savo srities specialistai. „Full digital“ konferencija įvyks šių metų spalio 29 d. parodų ir kongresų centre „Litexpo“.