„Beveik tris dešimtmečius veikianti „RAIT“ paslaugas teikia laikydamasi griežto verslo ir rinkos tyrimų etikos kodekso (ESOMAR). Šis standartas padeda ne tik išlaikyti darbo kokybę ir atsakingą požiūrį, bet ir užsitarnauti klientų pasitikėjimą, bendradarbiaujant visuose tyrimo etapuose. Ilgametė patirtis padėjo tapti užsakovų strateginiais partneriais ir skatino siekti paslaugų tobulinimo tam, kad būtų patenkinti visų klientų lūkesčiai.
Kompanija nuolat investuoja į naujausias bei pažangiausias technologijas, mokymus, siekiant užtikrinti spartų ir patikimą duomenų apdorojimą, todėl šis įmonės įsiplėtimas gerai apgalvotas strateginis žingsnis, atitinkantis įmonės vadovų viziją.
„Synopticom“, būdama rinkos tyrimų ir informacinių technologijų įmone, veikiančia iš Lietuvos, idealiai tinka „RAIT“. Dėka jų klientų, darbuotojų ir vartotojų duomenų rinkimo ir analizės technologinių sprendimų, galėsime dar geriau atliepti mūsų klientų lūkesčius. Efektyvi, technologiškai pažangi Synopticom CX platforma ir profesionalus palaikymas puikiai papildys mūsų paslaugų paketą bei pagerins plėtros galimybes“, – teigia „RAIT“ valdybos pirmininkas Kaspar Jänes.
Pagrindinė „Synopticom“ misija yra kurti klientų ir darbuotojų patirčių stebėsenos, analizės ir valdymo sistemas. „RAIT“ generalinė direktorė Dovilė Končak teigė, kad bendradarbiavimas tarp įmonių praturtins paslaugų portfelį ir padės „Synopticom“ plėstis į naujas rinkas. „Džiaugiuosi, kad kaip grupė turėsime patikimų įrankių, leisiančių teikti paslaugas klientams, kurie domisi savo klientų patirtičių valdymo sfera. Esu tikra, kad „Synopticom“ patogūs ir gerai išvystyti sprendimai bus įvertinti daugelio įmonių“, – pridūrė D. Končak.
Šiandien „Synopticom“ yra įsikūręs Lietuvoje, todėl įmonės vadovas ir įkūrėjas Liutauras Daugirdas džiaugiasi galėdamas prisijungti prie „RAIT“. Jis tikisi plėstis į daugiau šalių, kur „Synopticom“ padės tarptautiniams klientams pasiekti geresnių verslo rezultatų.