„Ligšiolinis vizualinis identitetas ir senasis logotipas, kurio kertinė ašis – P raidė, neatspindi pagrindinės mūsų vertybės – skaitmenizavimo ir požiūrio į ateitį. Be to, jau kuris laikas esame daugiau nei vien tik parkavimo verslas, bet apimantys kur kas daugiau paslaugų, pavyzdžiui, elektromobilių įkrovimą“, – sako UNIPARK ženklą valdančios bendrovės „Stova“ vadovas Artūras Satkūnas.
Duoklė šiuolaikiškumui
Bendrovė, kurios paslaugomis kasdien naudojasi šimtai tūkstančių vairuotojų visoje Lietuvoje, dar 2014 m. nusprendė visiškai automatizuoti automobilių stovėjimo sprendimus, atsisakant popierinių bilietų ir kitų sistemų. Todėl, pasak UNIPARK atstovo, iki šiol naudotas logotipas neatspindėjo įmonės skaitmenizacijos krypties.
„Naująjį vizualinį identitetą pradėjome kurti maždaug prieš metus. Per šį laikotarpį išsigryninome, kad būtina išskirti urbanistiką ir skaitmenizaciją – du esminius veiksnius, apibūdinančius šiuolaikinį miestą ir jame naviguojantį vairuotoją. Taip pat norėjome ir vienos detalės, kuri pabrėžtų naujo logotipo išskirtinumą – taip jame atsidūrė taškelis, simbolizuojantis skaitmenizaciją, kaip mūsų vertybę, kurią puoselėjame jau gerą dešimtmetį“, – pasakoja UNIPARK rinkodaros vadovas Laurynas Globys.
Naujasis UNIPARK logotipas – tai tipografinė kompozicija, kurioje susijungia dvi idėjos: urbanistinė miesto aplinka ir skaitmeninis pasaulis. Urbanistinį pradą simbolizuoja rašmenyse esantys trafaretiniai motyvai, dažnai sutinkami kelių žymėjime. Tuo metu skaitmeninį pradą žymi prieš žodį esantis taškas, siejamas su programavimo kalbomis.
Anot vizualinį identitetą atnaujinusios reklamos agentūros „TRUTH.“ dizaino skyriaus vadovės Gabrielės Mišeikytės, kūrybos proceso metu buvo išsaugota ir dar labiau išgryninta iki šiol turėta mėlyna spalva.
„Atnaujinant UNIPARK vizualinį identitetą siekėme suteikti jam struktūros ir dinamiškumo, kurti draugišką, tačiau aiškų įvaizdį. UNIPARK paslaugos – aktualios tūkstančiams vairuotojų, tad keliai ir keliuose sutinkama grafika natūraliai tapo identiteto dalimis. Tačiau likę identiteto elementai kito gana smarkiai, o labiausiai – logotipas“, – teigia „TRUTH.“ dizaino skyriaus vadovė Gabrielė Mišeikytė.
Naujajam logotipui suteikta daugiau vientisumo ir monumentalumo, neliko seniau turėto elementų išskyrimo ir paties pavadinimo segmentavimo. Be to, tiek pačiame logotipe, tiek visoje grafinių elementų sistemoje galima užčiuopti specifinių, tik su keliais siejamų detalių, pavyzdžiui, kelio juostų žymėjimo grafiką, juostoms būdingas spalvas ir komponavimo principus.
„Visas šias detales, spalvas, grafinius elementus perkelsime visur, kur tik įmanoma: nuo logotipo iki automobilių apipavidalinimo ir rūbų darbuotojams. Be abejo, keisis ir aikštelių įvaizdis: pavadinimai, kodai, informaciniai ženklai ir kt.“, – sako UNIPARK rinkodaros vadovas.
Visiškas atsinaujinimas – per pusmetį
Pasak L. Globio, atnaujintą prekių ženklą pirmiausia bus galima išvysti UNIPARK mobiliojoje programėlėje ir internetinėje svetainėje, palaipsniui bus keičiama ir stovėjimo aikštelėse. Visišką atsinaujinimą ketinama įgyvendinti per pusę metų.
„Esame vairuotojų, o ne vien tik parkavimo programėlė, todėl mūsų paslaugos svarbios šimtams tūkstančių vairuotojų visoje Lietuvoje. Vizualius pakeitimus darome atsakingai ir kruopščiai, o pokyčių metu vartotojai nepatirs jokių nepatogumų“, – pabrėžia UNIPARK rinkodaros vadovas L. Globys.
UNIPARK yra viena pirmaujančių automobilių stovėjimo aikštelių valdytojų Lietuvoje, įgyvendinusi daugiau nei 200 projektų oro uostuose, prekybos ir verslo centruose bei miestų gatvėse.
Naudojantis UNIPARK programėle, šiuo metu už transporto priemonių statymą miestų gatvėse ar aikštelėse galima apmokėti nuo Vilniaus iki Nidos. Programėlės vartotojai taip pat gali pasinaudoti ilgesnio periodo parkavimo paslaugomis visuose trijuose šalies oro uostose, įkrauti elektromobilį ar įsigyti įvažiavimo į Neringą leidimą.
Šiomis paslaugomis naudojasi apie 600 tūkst. Lietuvos gyventojų, arba maždaug kas trečias asmuo, turintis galiojantį vairuotojo pažymėjimą. Bendrovės duomenimis, per metus apdorojama daugiau nei 26 mln. transakcijų – beveik po 9 kiekvienam Lietuvos gyventojui.