„TRUTH“

14 straipsnių

Kasdien UNIPARK paslaugomis besinaudojantys tūkstančiai vairuotojų netrukus išvys atsinaujinusį prekių ženklą – keičiasi logotipas ir visas vizualinis identitetas. Pokyčiai įgyvendinami siekiant pristatyti bendrovės siekį toliau stiprinti skaitmenizaciją ir tvirtą požiūrį į ateitį, rašoma pranešime ...

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ strategiškai plečia vadovų komandą. Jos partnerių gretas papildė agentūros kūrybos direktorius Linas Migonis, o komunikacijos ir rinkodaros ekspertė, projektų direktorė Jolita Katkutė pradėjo eiti „Fabulos“ plėtros vadovės pareigas, rašoma ...

Jūratė Žuolytė

Prekės ženklų bendradarbiavimas, ypač, kai jie – labai skirtingi, ne visada susiklosto sėkmingai. Tačiau gegužę pristatytas projektas, kuriame ant riboto leidimo lietuvių dizainerių „labàdienà“ atsirado sausainių „Gaidelis“ logotipas, regis, pasiteisino. Bent jau jei vertintume žmonių reakcijas – „V...

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula“ plečia aukščiausio lygmens specialistų komandą: agentūros kūrybos vadovo pareigas pradeda eiti kūrybininkas Linas Migonis. Daugelio metų patirtį reklamos, rinkodaros ir kūrybos srityse sukaupęs ekspertas koordinuos agentūros kūrybinę veiklą ir bus atsakingas ...

Kornelija Jasiūnaitė

Kiekviena krizė – tai nauja galimybė verslui. O geriausias kiekvieno verslo kompanionas, vedantis link naujų tikslų – marketingas bei kruopščiai apgalvota jo strategija. Kaipgi jam keistis ir adaptuotis prie naujų sąlygų? Koks marketingas gali atnešti didžiausią vertę organizacijai krizės metu?

Jūratė Žuolytė

„Rinkitės šviesolaidinį namų internetą, kuris neužsikemša net piko metu“, – vilioja nauja „Telia Lietuva“ reklama, atrodo, specialiai pritaikyta šiam laikotarpiui, kai dėl karantino didelė dalis žmonių liko namuose ir itin daug laiko leidžia internete. Tačiau pasirodo, kad tai – tik sutapimas, o rek...