Šiuo metu „Google“ turi kelis įrankius, plačiai naudojamus skaitmeninės rinkodaros specialistų. „Google Analytics“, kurio pirmoji versija pristatyta 2005 m. – vienas iš tokių įrankių. Šiuo metu tebeveikia „Google Analytics 3“, dar vadinama „Universal Analytics“, versija.

Atnaujinti šį „Google“ duomenų analitikos įrankį kūrėjus skatina kelios priežastys. Viena jų yra laikmetis. „Universal Analytics“ buvo sukurta visai kitokiam laikmečiui. Nuo 2012 m., kai ji pristatyta, interneto vartotojų elgsena smarkiai pasikeitė – taigi, pasikeitė ir duomenys, kuriuos turi stebėti marketingo specialistai. Šiandieninis vartotojas kasdien naudojasi keliais įrenginiais, kad galėtų prisijungti prie interneto. Jis prisijungia per mobiliuosius įrenginius, namų ir darbo kompiuterius bei naudojasi įvairiomis programėlėmis, o tai visiškai skirtingos prieigos,“ – pasakoja E. Domeikienė.

Kita priežastis – besikeičianti privatumo politika. Jai įtakos turi tiek griežtėjantys įvairių šalių įstatymai, tiek ir sąmoningas pačių vartotojų pasirinkimas. „Žmonės renkasi blokuoti duomenų sekimo žymas (angl. Tags) ir pikselius, aktyviai naudoja trečiųjų šalių reklamos blokavimo programinę įrangą arba tiesiogiai nurodo jų nesekti. Tai apsunkina vartotojo kelionės sekimą ir ragina ieškoti kitokių sprendimų, kurių vienas ir yra „Google Analytics“ atnaujinimas“, – pokyčių priežastis komentuoja E. Domeikienė.