Rinkodaristai tą puikiai žino, todėl prekės ženklai moka didžiules sumas žvaigždėms, kad jie taptų jų ambasadoriais, nuomonės formuotojai šiuo metu populiarūs kaip niekada, o žinomų žmonių veidai ant gaminių pakuočių nieko nebestebina. Ir tai neturėtų būti keista – dar 1954 m. amerikietis psichologas L. Festingeris sukūrė socialinio palyginimo teoriją, teigiančią, kad žmonės save apibrėžia per lyginimąsi su kitais, o tapatinimasis su įžymybėmis padeda jaustis geriau.
Neperku nepasitikrinęs, ką sako kiti
Nuomonės formuotojų rinkodara kainuoja gana nemažai, o sukurti „iš lūpų į lūpas“ rinkodarą yra ne taip ir paprasta. Tad ką daryti, jei neturite galimybės šiems brangiems ir sudėtingiems sprendimams?
Laikas atsisukti į tai, ką nemaža dalis įmonių jau turi, tačiau neišnaudoja – vartotojų atsiliepimus.
Anglijoje įsikūrusios ir SEO paslaugas teikiančios įmonės „Brightlocal“ tyrimas rodo, kad net 77 proc. žmonių tikrina vartotojų atsiliepimus apie vietinius verslus bent kartą per savaitę, o 46 proc. pasitiki jais lyg artimais draugais ar savo šeimos nariais.