Reklamos pasaulyje tikrai nėra nieko netikėto tarp apdovanotųjų matyti „Nike“ prekės ženklą. Tradiciškai jis laikosi linijos kalbėti apie mūsų, žmonių, stiprybę. Tiek sporte, tiek kasdienybėje. Ir net pandemijos sąlygomis. Reklamos autoriai Wieden+Kennedy Portland/ Pulse Films Los Angeles. Įvertinta Grand Prix.
„Lacoste“ širdis šįkart pavergė metaforiška istorija apie gyvenimą kaip gražų sportą. Kartais atrodo, kad aplink griūva visas pasaulis, bet įvertinus, kas iš tiesų svarbiausia, galima vėl išvysti šviesiąją pusę. Reklamos autoriai BETC Paris. Įvertinta Grand Prix.
„Libresse“ sugebėjo visiškai netikėtu kampu pažiūrėti į moteriškus higienos ir sveikatos klausimus. Klipas, pavadintas „Gimdos istorijos“ (angl. Wombstories) trunka daugiau nei tris minutes, bet sugeba išlaikyti žiūrovų dėmesį. Reklamos autoriai BBDO London, Chelsea Pictures New York. Įvertinta Grand Prix.
Kasmet kažką labai stilingo pasiūlo ir „Apple“. Šįkart tai reklama produktui „Apple Airpods“. Galbūt be jokios gilios potekstės, bet tiesiog – malonu žiūrėti. Reklamos autoriai TBWA/Media Arts LAB Los Angeles. Įvertinta auksiniu liūtu.
Būtų keista, jei Kanuose kas nors nepaliestų seksualinės tapatybės klausimų. Šįkart to imasi „Diesel“, kurie pasakoja Francescos istoriją. Autoriai Publicis Italy Milan/Division Paris. Įvertinta auksiniu liūtu.
Dar viena nuolatinė Kanuose keliama tema – rasizmas. Šia tema pasirinko kalbėti „Beats by Dre“, kalbantys apie tai, kaip negalima paviršutiniškai žiūrėti į juodaodžių kultūrą. Reklamos autoriai Translation New York / Prettybird Culver City. Įvertinta auksiniu liūtu.
„Burberry“ savo kampanija parodo, kad jų produktai – išties tinkami bet kokiam orui. Ir reklama, kaip ir drabužiai, sugeba išlaikyti stilių. Reklamos autoriai Burberry London/Riff Raff London. Įvertinta auksiniu liūtu.
„Burger King“ nuskambėjo pasaulyje reklamoje parodantį pūvantį burgerį – koks jis iš tiesų būna, jei nėra naudojami jokie konservantai. Ir, priešingai skeptikų nuomonei, sulaukė gerų reakcijų ir augančių pardavimų. Reklamos autoriai Burger King Miami/Ingo Stockholm. Įvertinta auksiniu liūtu.
Po šios socialinės reklamos, kalbančios apie tai, kad būtina užtikrinti vienodą atlygį vyrams ir moterims, negaliu atsikratyti jausmo, ką aš čia kątik pažiūrėjau. Bet gal tai reiškia, kad ji veiksminga? Komisija nusprendė, kad taip, skirdama auksinį liūtą. Reklamos autoriai Mortierbrigade Brussels/Czar Brussels.