Burberry

124 straipsnių

Burberry Group plc – Britanijos mados namai, įkurti 1856 metais. Mados namų „Burberry“ istorija prasidėjo, kai audinių pardavėjo padėjėjas Thomas Burberry, atidarė savo parduotuvę Hampšyre, Anglijoje.

Aušra Pakėnienė, Europos patentinė patikėtinė, „AAA Law“ advokatų kontora

Kad komercijoje prekėms žymėti naudojamas ženklas būtų registruotas ir apsaugotas kaip prekių ženklas, jis privalo turėti skiriamąjį požymį. Kas yra prekių ženklo skiriamasis požymis? Jeigu ženklas leidžia identifikuoti konkretaus gamintojo prekes ir paslaugas taip, jog vartotojai gali atskirti jas ...

Dovilė Jablonskaitė

26 metų patirtį vizualinės komunikacijos srityje sukaupęs Lukas Ruškys plėtoja įvairius vizualinio identiteto, ženklodaros ir socialinės reklamos projektus. Jų įgyvendinimui dizaino profesionalas pasitelkia ne tik anksčiau įgytą patirtį reklamos agentūrose ir dizaino studijose, bet ir nuolat auginda...

Greta Pažereckaitė

Ką prabangūs prekės ženklai turi žinoti apie kultūros tendencijas ir technologinę pažangą, keičiančią Y ir Z kartų prabangos prekių pirkimo ypatumus?

REUTERS

Jungtinės Karalystės mados namai „Burberry“ ateinančiam šiltajam sezonui siūlo drąsias dekonstruotų garsiųjų smėlio spalvos lietpalčių versijas – tiek be rankovių, tiek netgi be nugarinės dalies. Mados namų kūrybos vadovas Riccardo Tisci teigia, kad visa kolekcija „Animal Instinct“ skirta būtent šio...

REUTERS

„Burberry“ mados namų kūrybos vadovas Riccardo Tisci teigia, kad svajonė apie galimybę keliauti, tyrinėti ir atrasti – laisvė, kurią atėmė dėl COVID-19 įvesti apribojimai – tapo pirmosios Didžiosios Britanijos prabangos prekių ženklui šio dizainerio sukurtos vyriškų drabužių kolekcijos įkvėpimu. Pag...

„Aprangos“ grupė balandžio 18 d., šeštadienį, atidaro iš viso 15 parduotuvių Vilniuje ir Kaune, o kitą savaitę, balandžio 21 d., antradienį, parduotuvę atidaro ir Klaipėdoje. Iš viso šalyje atidaroma šešiolika parduotuvių. Karantino laikotarpiu bus keičiamas įprastinis parduotuvių darbo laikas.

Seime įvyko 11-ieji spaudos pramonės apdovanojimai. Juose įvertintas bendrovių įdirbis laimint „Prada“, „Burberry“ ir kitų pasaulinių prekės ženklų užsakymus, eksporto apimtys, inovatyvūs ir ekologiški sprendimai.

Rita Naujokaitytė

Pastaraisiais metais visi ir visur kalba apie kokybiškos vartotojų patirties kūrimą, matavimą ir tobulinimą. Prekių ženklai nenustygdami matuoja vartotojų kelionės žingsnelių ilgį ir plotį, norėdami palengvinti produktų ir paslaugų pasirinkimą ir įsigijimą, sutaupyti brangaus savo klientų laiko. „Pa...

Giedrius Drukteinis

Nė viena pasaulio moteris nesusilaukia tiek visuomenės dėmesio kaip JAV prezidento žmona – Pirmoji JAV dama (dar vadinama „ponia“). Likimo ironija, bet jai net nereikia daug kalbėti, išmanyti ar veikti – pasaulis visų pirma ją mato ir vertina kaip stiliaus ikoną, kaip „drabužių pakabą“ ar pasaulėžiū...