Į tris reklamos minutes sutalpinta dramatiška gyvenimo istorija, kurioje susipina meilė, aistros, nuotykiai, karas ir ambicijos. Reklamoje apstu ir užuominų į realius istorinius įvykius: I Pasaulinio karo metu daugiau nei pusė milijono kareivių išties išėjo kovoti aprengti neperšlampančiais „Burberry“ lietpalčiais, o legendinis tyrėjas Ernestas Shackletonas keliavo po Antarktidą vilkėdamas šiais drabužiais.

Kino mylėtojai reklamoje atpažins daug žinomų aktorių: Thomą Burberry įkūnijo Domhnallas Gleesonas, vaidinęs „Žvaigdžių karuose” ir filmuose apie Harį Poterį, jo žmoną – britų aktorė Sienna Miller, labiausiai išgarsėjusi vaidmenimis filmuose „Amerikiečių snaiperis” ir „Mergina”.

Tai – ne pirma „Burberry“ reklama, primenanti trumpametražį kino filmą. Šį balandį „Burberry“ taip pat pristatė režisieriaus Steve McQueen kurtą vyriškiems kvepalams skirtą reklamą. Tarp šio režisieriaus garsiausių darbų – „Gėda“, „Alkis“ ir krūva Oskarų apdovanotas „Dvylika metų vergovės“. „Burberry“ generalinis direktorius Christopher Baily tuomet sakė, kad ši itin erotiška reklama idealiai atspindi tokį vyro įvaizdį, kuriems kompanija nori kurti.