UAB „Keturi kambariai“ komandos – Nido Kiuberio, Vytenio Kurapkos, Vyganto Makselės ir Martyno Šerkšnio – nuo pat įkūrimo valdoma „Coffee Inn“ atsirado iš meilės kavai ir naujovėms. Per dešimtmetį oranžiniai puodeliai lankytojų rankose užtarnavo kokybiškos kavos išsinešti flagmano vardą, o Lietuvoje atsiradęs ženklas išaugo į tarptautinį. Šiandien „Coffee Inn“ – didžiausias Baltijos šalyse kavos tinklas, kuriam priklauso 60 kavinių. Pernai duris atvėrė ir pirmoji kavinė Jungtinėse Amerikos Valstijose, rašoma pranešime spaudai.
„Per mūsų veiklos Lietuvoje dešimtmetį kavos rinka gerokai subrendo. Tada žmonės apie kavą žinojo labai mažai. Su mūsų tinklo atėjimu pagerėjo ir ėmė nuolat augti kavos kokybė, žmonėms suteikėme vis daugiau galimybių atrasti, rinktis gerą kavą, pažinti jos skonius. Šiandien jau savaime suprantama, kad nebūtina ją gerti čia pat, iš keraminio puodelio, kad galima ją išsinešti su savimi. Kava tapo neatsiejama miesto gyvenimo ir kultūros dalimi. Apie kavą, jos ruošimo ir vartojimo kultūrą ir mes, ir mūsų klientai dabar žinome gerokai daugiau nei bet kada anksčiau. Ši branda verčia nesustoti, iš naujo pažvelgti į mūsų veiklą ir tapatybę“, – komentuoja N. Kiuberis.
Jo kolega M. Šerkšnys aptaria tinklo sėkmę konkurencinėje aplinkoje: „Kavos rinka – nuolat kinta, juda, todėl galime tik pasidžiaugti, kad mums pavyksta stabiliai nešti inovatorių vėliavą. Buvome pirmieji, klientams pasiūlę kokybiška kava mėgautis ne tik viduje, bet ir išsinešti, savo ženklo šaknis tikslingai įleidome į miesto gyvenimą – esame neatsiejama kultūros renginių, svarbiausių įvykių dalis. Klientų patogumui pirmieji pristatėme išmaniąją programėlę, ieškome originalių komunikacijos ir meninių sprendimų, pradedant reklama, baigiant produktų kolaboracijomis su menininkais.“
5 milijonai kavos puodelių per metus
„Sėkmingo verslo paslaptis yra kliento sąlytis su prekės ženklu: jo patirtis užsukus į kavinę, asortimentas ir aptarnavimas, aplinka. Būtent šiam kliento potyriui tobulinti ir demokratijos puoselėjimui toliau skirsime didžiausią dėmesį“, – žada V. Kurapka.
Jei prieš dešimtmetį kava išsinešti miestiečiams keldavo nuostabą, šiomis dienomis dažnas jau neįsivaizduoja savęs be popierinio puodelio rankose. Per metus kavinės lankytojai išgeria 5 milijonus puodelių kavos. Kavinės neatsiejamos ir nuo legendinio sūrio pyrago, nuo pirmosios kavinės atidarymo pagal unikalų receptą gaminamo „Coffee Inn“ ceche. Šiandien kavinių asortimentas išplėstas iki 50 skirtingų pačių ruošiamo šviežio maisto ir konditerijos gaminių pasiūlymų.
Lankytojams – staigmenos
Pirmadienį, kovo 27-ąją, „Coffee Inn“ lankytojų laukia dešimtojo gimtadienio staigmenos. Pirmoji sostinėje Vilniaus g. 27 įkurta kavinė lankytojus vaišins klientų pamėgtu sūrio pyragu, visuose tinklo kavinėse bus galima paragauti specialiai gimtadieniui ruošiamos šventinės kavos už simbolinę kainą, o „Uber“ keleiviai, užsisakydami kelionę, programėlėje galės pasirinkti važiuoti specialiai pažymėtu #Kofeinui10 automobiliu, kuriame gaus kuponą nemokamai šventinei kavai.