Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ sukurtas privatus prekių ženklas „Well Done“ jau dvejus metus „Maximos“ pirkėjams padeda pasirūpinti puikios kokybės kasdieniais maisto produktais už visada gerą kainą. Antrąjį savo gimtadienį „Well Done“ pasitinka gausiu asortimentu, išaugusiu iki daugiau nei 800...

Nors augo šalia visą gyvenimą virtuvėje dirbusios močiutės, ne jos pavyzdys paskatino virtuvės šefę Liną Koniuchovaitę pirmą kartą peržengti restorano virtuvės slenkstį. Būdama vos penkiolikos, kaip ir draugai, norėjo turėti savo pinigų. Vis tik, priešingai nei į virtuvę atvedę, bet joje nelikę drau...

Prieš 14 metų į Angliją išvykusios Dianos Bulanovos ir jos vyro istorija – kitokia nei daugelio. Tuo laiku mažametį sūnų auginusi šeima Lietuvoje turėjo sėkmingą verslą ir poreikio ieškoti, kur užsidirbti pinigų pragyvenimui, nebuvo. Tačiau noras pakeisti aplinką ir veiklą buvo toks gundantis, kad p...