Išvyką planavo ilgai
„Su šešiamete dukra jau seniai planavome nuvykti į Akropolyje esančią kavinę. Ne tik papietauti – dukra labai norėjo pažiūrėti, kaip vaikai ant ledo čiuožinėja“, – pasakojimą pradėjo 38 metų vilnietė Daiva Meiduvienė.
Moteris prieš keturis mėnesius susilaukė sūnaus, tad, pripažino, laiko nuolat stinga, o penktadienį pagaliau pavyko suplanuoti išvyką. Tiesa, ne iš karto moteriai su dviem mažamečiais pavyko kavinėje rasti laisvą staliuką – žmonių prekybos centre buvo daug.
Kai sukdama antrą ratą moteris kavinėje išvydo laisvą staliuką, prisėdo. Atsisėdusi Daiva vežimėlį pritraukė prie pat stalo – kad liktų vietos ir kitiems žmonėms, ir padavėjams praeiti.
Pasakė, kad neaptarnauja
Na, neaptarnauja, tai neaptarnauja – nenorėjau aiškintis vaikui girdint, tad pakilau. Jau bepaliekant kavinę man pasiūlė vežimą pastatyti ten, kur kėdės, tačiau mačiau, kad ten jis nebūtų tilpęs. O tada pasiūlė stoti į eilę ir prisėsti priešais, kitapus tako esančioje kavinėje – matyt, toji erdvė taip pat priklauso kavinei. Po akimirkos pasitaisė, kad į eilę stoti nereikia, būtume pirmi, nes jau savo eilės buvome sulaukę.
Žinote, visiškai neturėjau noro eiti ir pasakoti eilėje laukiantiems žmonėms, kodėl aš staiga atsistoju prieš juos, tad palikome kavinę. Labiausiai buvo gaila dukters – jos akyse mačiau ašaras, ji niekaip nesuprato, kodėl mes staiga turėjome pakilti ir išeiti, nespėjus nei papietauti, nei ledo čiuožėjais pasigrožėti“, – pasakoja Daiva.
Nuotaika buvo sugadinta
Netrukus moteris su dukra ir naujagimiu vežimėlyje prisėdo tolėliau esančioje picerijoje. Sukrėsta to, ką teko patirti ankstesnėje kavinėje, moteris jau prie įėjimo į kavinę padavėjų paklausė, ar galima užeiti su vežimėliu. Klausimo nustebintos padavėjos iškart pakvietė prisėsti prie laisvo stalelio.
Tiesa, šešiametei nepavyko pasigrožėti ledu skriejančiais vaikais. Nors picerijoje yra galimybė nusileidus keliais laipteliais prisėsti prie staliuko, kuris ribojasi su ledo arena, tačiau moteris emociškai buvo sugniuždyta ir nebeturėjo nei fizinių, nei moralinių jėgų persikelti prie stiklo. Šeima papietavo prisėdusi prie kavinės viduryje esančio statelio.
Vilnietės manymu, maitinimo įstaiga vis tik galėjo rasti kitokį sprendimą – palankesnį lankytojams. O ir vežimėlį pastačius prie stalo, kaip vilnietė ir buvo padariusi, vietos praėjimui – tiek žmonėms, tiek padavėjams – buvo.
„Pirmą kartą gyvenime susiduriu su tokia situacija. Pasijaučiau labai blogai – kai ateini su kūdikiu ir mažamečiu vaiku į kavinę, o tau pasako, kad esi nepageidaujamas, jausmas labai nemalonus. Iki šiol spaudžia širdį dėl dukters – ji niekaip nesuprato, kodėl mes buvome išprašyti iš kavinės, o aš nenorėjau pasakoti visų detalių“, – pasakoja diskriminaciją dėl kūdikio patyrusi moteris. Moteriai ypač apmaudu dėl to, kad gimus kūdikiui galimybės pasižmonėti tapo gana retos, tačiau ir šios būna sugadintos.
Supainiojo kavinių pavadinimus
Vilnietė buvo įsitikinusi, kad nemalonus įvykis nutiko picerijoje „Čili pizza“. Tiesa, Daivos pažįstama moteris pasakojo, kad jai irgi teko su vežimėliu užsukti į minėtą piceriją ir papietauti – kūdikio vežimas niekam nekliudė.
Straipsniui jau pasirodžius portale vilnietė Daiva M. paskambino žurnalistei ir prisipažino suklydusi. „Po nemalonaus įvykio nusiunčiau rrestoranui skundą. Su manimi susisiekė įmonės atstovai ir su jais bendraujant bei peržiūrint nuotraukas paaiškėjo, kad aš buvau ne „Čili pizza“, o gretimoje – „Grill London“ kavinėje. Tiesiog išeinant iš kavinės mano akys užkliuvo už picerijos iškabos – taip ir suklydau. Labai atsiprašau picerijos ir jos darbuotojų“, – apgailestavo moteris. Ir patikino, kad netrukus kreipsis į „Grill London“ atstovus.
Situaciją komentuoja įmonės „LTK Food Group“, valdančios restoranus „Čili pizza“, vadovė Goda Karosaitė: „Atlikus vidinį tyrimą bei pakalbėjus su lankytoja paaiškėjo, kad ši nemaloni situacija įvyko ne „Čili Pizza“, o šalia esančiame restorane.
Kiekvieną tokią situaciją vertiname labai rimtai, vidinis patikrinimas kiek užtrunka, tad apmaudu, kad buvome apkaltinti nebūtais dalykais – iš peržiūrėtų vaizdo įrašų matome, kad gegužės 19 d. prekybos centro „Akropolis“ Vilniuje esančioje „Čili Pizza“ lankėsi dešimtys svečių su vaikais ir vaikiškais vežimėliais ir visi jie buvo aptarnauti.
Kitaip ir būti negali. Esame šeimos restoranas, kiekvienas lankytojas mums yra svarbus, kaip ir kiekviena į „Čili Pizza“ užsukanti šeima su mažais vaikais ar kūdikiais, tad pas mus – kiekvienas yra laukiamas. Netoleruojame jokios lankytojų diskriminacijos, tad tokių situacijų neturėtų apskritai būti nei viename šalies restorane.“
Situaciją nagrinės
Susisiekus su „Grill London“ restorano, esančio Akropolyje, vadovu Žilvinu Vaičiumi, gautas atsakymas: „Gavome informaciją dėl įvykusios situacijos Vilniaus Akropolio „Grill London“ restorane, gegužės 19 d. Informuojame, kad visada maloniai laukiame visų klientų kartu su mažamečiais vaikais, įskaitant kūdikius. Stengiamės užtikrinti kuo geriausią aptarnavimą, klientams su vežimėliais pasiūlydami kuo patogesnę vietą, tokiu būdu siekdami pasirūpinti vaikų saugumu.
Labai apgailestaujame dėl įvykusios situacijos. Kai tik gausime apsilankymo detales, nedelsiant kamerų pagalba išanalizuosime įvykusią situaciją. Dar kartą apgailestaujame, dėsime visas pastangas, kad ateityje tokių nesusipratimų nepasikartotų.“