Nemaloni patirtis
Tokią istoriją papasakojo laikraščio „Kalvotoji Žemaitija“ skaitytoja, pasipiktinusi itin keleiviams nepalankiu Telšių geležinkelio stoties darbuotojų abejingu elgesiu. Moteris savo laiške rašo: „Pasitaiko, kad darbo reikalais tenka vykti į kitus Lietuvos miestus. Dažniausiai tokioms kelionėms renkuosi kelionę traukiniu. Reikia pripažinti: važiuoti traukiniu ir patogu, ir greita“. Tačiau, kaip pripažino mūsų skaitytoja, vienas dalykas neseniai ją labai nemaloniai nustebinęs.
„Spalio 8 d. rytą, 6.14 val., turėjau vykti iš Telšių į Vilnių. Nors jau seniai galima bilietus įsigyti internetu, tačiau, pastebėjau, dar nemaža dalis žmonių, ypač pagyvenusių, mieliau bilietus perkasi kasoje. Taigi tą labai žvarbų ir šaltą ankstyvą rytą atskubėjau į stotį. Pūtė atšiaurus vėjas. Tačiau nuo vėjo pasislėpti keleivių salėje nebuvo galimybės, nes ji buvo užrakinta! Ne tik aš, bet tikrai dar ne vienas žmogus tampė už rankenos laukimo salės duris, buvo matyti, kad norėjo įeiti.
Nežinau, ar reikėjo kam nusipirkti bilietus, galima, žinoma, pirkti ir pačiame traukinyje, tačiau gūžtis nuo vėjo ir šalčio, kad ir keliolika minučių perone buvo labai nemalonu“,— dalijasi patirtais nemaloniais kelionės įspūdžiais telšiškė.
Pasigedo žmoniškumo ir pagarbos
Moteris teigė, jog ant laukimo durų buvo informacinis lapelis, kad kelias spalio mėnesio dienas bilietų kasa dirbsianti kitu laiku nei įprasta, tačiau šalia esantis užrašas liudijo, kad laukimo salė turėtų veikti tokiu laiku.
Negana to, skaitytojos teigimu, situacija buvo panaši ir tos pačios dienos vakarą, jai jau grįžtant iš Vilniaus. „Tiek keleiviai, tiek pasitinkantieji vėlgi lūkuriavo perone, prie užrakintų salės durų, šįkart ne tik perpučiami vėjo, bet dar ir merkiami rudeniško lietaus“,— pastebėjo nesvetingu bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ elgesiu pasipiktinusi moteris. Toliau ji savo laiške emocingai dėstė: „Kokį auksą „Lietuvos geležinkeliai“ slepia laukimo salėje, kad negali įleisti keleivių ten palaukti traukinio?“
Žinoma, toks vežėjų elgesys moterį labai papiktino. Tačiau dar labiau ją papiktino tas faktas, kai netrukus po šio įvykio per žiniasklaidos priemonę išgirdo kalbant, kad „Lietuvos geležinkeliai“ prašo pratęsti terminą, nes esą nespėję pritaikyti savo infrastruktūros neįgaliesiems.
„Kokios infrastruktūros reikia, kad vežėjai būtų paprasčiausiai padorūs ir žmogiški savo keleivių atžvilgiu? Kad nereikėtų žmonėms stovėti perpučiamiems vėjo, šaltyje ar lietuje, prie užrakintų salės durų? Ar čia kalbama apie paprastą pagarbą keleiviui?“,— klausė mūsų laikraščio skaitytoja.
Kaltos — atostogos?
Laikraštis „Kalvotoji Žemaitija“ šį skaitytojos laišką bei dar kelis klausimus persiuntė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Komunikacijos departamentui.
Po prašymo išsamaus komentaro ir dviejų laukimo dienų sulaukėme atsakymo.
„Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Klaipėdos regione stotys atrakinamos kasininko darbo metu. Kasininkės darbo laikas yra planuojamas pagal traukinių grafikus ir keleivių srautus. Spalio 8 d. Telšiuose dirbanti kasininkė atostogavo, tad ją pavadavo bilietų kasininkė, kuri atvyko iš Klaipėdos. Kasininkė iš Klaipėdos į Telšius atvyko traukiniu, tad iki bilietų kasininkės atvykimo laukiamoji salė buvo užrakinta.
Stengiamės atsiliepti į keleivių poreikius ir komentarus, todėl šiuo metu sprendžiame laukiamųjų salių atrakinimo/užrakinimo klausimą. Planuojama, kad artimiausiu metu Kretingos, Plungės ir Telšių stotys bus atrakintos reikiamą laiko tarpą ir tai padės išspręsti šią problemą“,— rašė savo laiške Justina Molytė iš AB „Lietuvos geležinkeliai“ Komunikacijos departamento.