Įrengiant naujus atsiėmimo punktus, atnaujinta ir „Rimi.lt“ mobilioji programėlė. Dabar ją telefone įsidiegę pirkėjai gali matyti, kai jų pirkiniai jau yra paruošti atsiėmimui, o jų atvykę – vienu paspaudimu apie tai informuoti parduotuvės personalą, kuris įsigytas prekes pristatys be tiesioginio kontakto, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Spalį „Rimi.lt“ sulaukė apie 50 proc. daugiau pirkėjų

„Lietuvoje e. prekyba yra tiesiogiai tapatinama su prekių pristatymu į namus. Tuo tarpu užsienio šalyse, Skandinavijoje, D. Britanijoje apsiperkantys internetu šį būdą renkasi ir dėl to, jog turi galimybę prekių atvykti atsiimti jiems patogiu metu, nevaikščiodami po parduotuvę. Šiuo prekių atsiėmimo būdu, lyginant su Lietuva, daugiau pirkėjų naudojasi ir Latvijoje bei Estijoje, kuriose taip pat veikia „Rimi“ tinklo e. parduotuvės“, – sako „Rimi Lietuva“ e. komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius.

Pasak jo, Lietuvoje šiuo metu taip atsiimti e. parduotuvėje įsigytas prekes renkasi beveik kas dešimtas pirkėjas ir nuo „Rimi.lt“ atidarymo kovo mėnesį jų dalis tarp visų e. parduotuvės pirkėjų auga.

„Jei vasarą prekių atsiėmimą tam skirtuose punktuose daugiausia rinkosi iš miesto poilsiui į gamtą vykstantys ar į namus grįžtantys pirkėjai, jau rugsėjį ir ypač spalį matėme, kad šiuo prekių atsiėmimo būdu naudojasi vis daugiau pirkėjų, nusprendusių apsipirkti internetu ir taip išvengti papildomų tiesioginių kontaktų. Tokį prekių atsiėmimo būdą pasirinkusiųjų skaičiaus didėjimą lemia ir bendras augantis e. parduotuvės „Rimi.lt“ pirkėjų skaičius“, – sako Vaidas Lukoševičius. Jo teigimu, š.m. spalį „Rimi.lt“ sulaukė apie 50 proc. daugiau pirkėjų nei rugsėjo mėnesį.

Iki metų pabaigos – dar penki nauji „Rimi Drive“

Atidarius du naujus prekių atsiėmimo punktus „Rimi Drive“, „Rimi.lt“ pirkėjams taip pat pristatyta atnaujinta prekybos tinklo mobilioji programėlė.

„Joje įdiegus naują funkciją, e. parduotuvės pirkėjams nebūtina naudotis terminalu. Mobiliojoje programėlėje vienu paspaudimu pažymėjus, jog atvyko atsiimti prekių, prekybos centro darbuotojas jas atneš ir padės tiesiai į automobilį arba tam skirtoje vietoje be tiesioginio kontakto“, – sako „Rimi Lietuva“ e. komercijos formato direktorius.

Jis pabrėžia, jog „Rimi“ tinklo darbuotojai nuo pat pandemijos pradžios kovo mėnesį padidintu dažnumu valo dažniausiai liečiamus paviršius, taip pat dezinfekuoja „Rimi.lt“ automobilius ir pirkinių transportavimo dėžes. Prekių surinkėjai ir kurjeriai yra pilnai aprūpinti apsauginėmis veido kaukėmis, vienkartinėmis pirštinėmis, rankų dezinfekavimo priemonėmis.

Be praėjusią ir šią savaitę atidarytų naujų prekių atsiėmimo punktų Vilniuje, pirmasis „Rimi Drive“ nuo š.m. kovo veikia prie „Rimi“ prekybos centro, esančio sostinės Šiaurės miestelyje. Kiti „Rimi.lt“ prekių atsiėmimo punktai veikia tinklo parduotuvėse ar šalia jų – čia atvykusiems pirkėjams įsigytus pirkinius atneša ir perduota parduotuvės darbuotojai.

Šiuo metu tokie prekių atsiėmimo punktai veikia sostinėje – prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“ bei „Rimi“ prekybos centre, Kedrų gatvėje, Kaune – prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ bei pirkinių centre „Savas“, Klaipėdoje – prekybos centruose „Taikos 64“ ir „Molas“, Šiauliuose – prekybos centre „Saulės miestas“ ir Šiaulių Dainų rajone esančiame prekybos centre „Rimi“. Iki metų pabaigos juos papildys dar penki „Rimi Drive“ prekių atsiėmimo punktai skirtinguose šalies miestuose. Su šią savaitę atidaromais punktais iš viso į jų įrengimą „Rimi Lietuva“ investuos apie 100 tūkst. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)