Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė primena, kad visada verta atidžiai perskaityti prekių pristatymo taisykles, o negavus prekės sutartu laiku, suskubti nutraukti sutartį. Taip pat nepavykus patiems susitarti su prekybininkais dėl kompensacijos ar pinigų grąžinimo, kuo skubiau kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Susiję straipsniai
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (5)