Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė primena, kad visada verta atidžiai perskaityti prekių pristatymo taisykles, o negavus prekės sutartu laiku, suskubti nutraukti sutartį. Taip pat nepavykus patiems susitarti su prekybininkais dėl kompensacijos ar pinigų grąžinimo, kuo skubiau kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Susiję straipsniai
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės