R. Pardo teigimu, esminiai tokį pokytį skatinantys veiksniai yra aukštas piratavimo lygis ir visiems žaidėjams prieinama žaidimų nuomos galimybė, kuri finansiniu požiūriu neatperka į produkto kūrimą investuotų lėšų. "Viena didžiausių tendencijų yra tai, jog netrukus turėtų atsirasti gerokai didesnis mažesnės apimties žaidimų asortimentas, kadangi tokie žaidimai mažina kūrėjo finansinę riziką.
Šiuose inovatyviuose žaidimuose taip pat bus bandomos naujos mobiliojo verslo ir socialinių bendruomenių kūrimo idėjos", - teigia "Blizzard" atstovas.
Jis taip pat linkęs manyti, jog abonentinio mokesčio principu apmokestinami internetiniai žaidimai turėtų išlikti ir ateityje, su sąlyga, jog kūrėjai sugebės sukurti tokį turinį, kuris vartotojus pažaisti trauks kasdien, t.y. žaidimas pirkėjo požiūriu nebus pervertintas ir kiekvienas jaus "gaunantis tai, už ką moka pinigus". Įdomu, ar tai nevirs savotiška "skaitmeninės narkomanijos" paskata iš žaidimų kūrėjų pusės?
R. Pardo taip pat palaiko vadinamąjį "free-to-play" modelį, kai apmokestinama tik dalis žaidimo turinio. "Aš manau, kad tai yra išties stiprus [verslo] modelis. Free-to-play yra tarsti atskiras verslo modelių žanras, ir egzistuoja daug būdų, kaip jį tinkamai panaudoti. Esu įsitikinęs, jog šiuo tikslu jį reikia giliai integruoti su pačiu žaidimu", - sako R. Pardo.