Robas Pardo pažymėjo, kad per paskutinius keletą metų kibernetinis sportas įgyją vis didesnį populiarumą, ypač Pietų Korėjoje, kurioje, pavyzdžiui, neseniai įvyko turnyras, stadione surinkęs 40 tūkst. žiūrovų, tuo tarpu interneto transliacijų žiūrovų skaičius buvo dar didesnis.
„Tai yra geras argumentas, siekiant kibernetinį sportą įtraukti į Olimpinių žaidynių programą“, – pareiškė R. Pardo. „Man atrodo, kad kibernetinis sportas puikiai tiktų kaip varžymosi disciplina, kurioje daug kas priklauso nuo reakcijos ir įgūdžių.“
„Pažiūrėkite į profesionalius žaidėjus su jų žaibiška reakcija ir gebėjimu greitai priimti sprendimus priklausomai nuo to, kokios aplinkybės žaidimo lauke“, – tęsė jis.
Robas Pardo nepamiršto ir apie svarbų „StarCraft“ bei „StarCraft II“ žaidėjams rodiklį – veiksmų skaičių per minutę (APM, actions per minute). Jo teigimu, profesionalūs žaidėjai lengvai viršija 300 klaviatūros ir pelės paspaudimų per minutę rodiklį, nors statistinio žaidėjo atveju šis skaičius sudaro maždaug 30-60 paspaudimų.
„Jei jūs galvojate apie sportą kaip apie kažką, kas reikalauja ypatingai daug fizinių jėgų, sutinku – šiuo atžvilgiu kibernetinį sportą sunku vadinti sportu, tačiau tuo pačiu metu, žvelgiant į olimpiadose esančias kai kurias sporto šakas, man asmeniškai šis apibūdinimas atrodo gana neapibrėžtas“, – teigė buvęs „Warcraft“ kūrėjas.