Duodamas interviu puslapiui „Polygon“, vienas iš kompanijos „Blizzard“ įkūrėjų, dabartinis generalinis direktorius Mike'as Morhaime'as paaiškino, kad nepaisant sukauptos ilgametės patirties ir įgūdžių MMO (interneto žaidimų – Massive Multiplayer Online) srityje, su projektu „Titan“ viskas vyko ne taip, kaip norėta.
„Mes sukūrėme „World of Warcraft“ ir buvome įsitikinę, kad suprantame, kaip kurti MMO. Todėl mes nusprendėme sukurti ambicingiausią žaidimą, kokį tik galėjome įsivaizduoti. Tačiau kažkas įvyko ne taip. Mes ilgai galvojome, ar iš tikrųjų gausime tokį žaidimą, apie kurį svajojome. Atsakymas buvo trumpas – ne“, – teigė M. Morhaime'as.
Tiesa, labai liūdėti nėra dėl ko, nes „Titan“ oficialiai taip ir nebuvo anonsuotas, nepasidalino jokiomis išsamiomis detalėmis. Paskutinė oficiali naujiena bus paskelbta 2013 m. gegužės mėnesį. Tuomet „Blizzard“ sumažino kūrėjų komandą, todėl galima spėti, kad jau tuomet kompanija suprato, kad „Titan“ taip ir nepasirodys.
Žvelgiant į „Hearthstone“, „Heroes of the Storm“, „StarCraft II“ su „Diablo III“ ir to paties „World of Warcraft“ populiarumą (nors ir mažėjantį), galima užduoti klausimą, o kam dar kurti papildomą MMO, jei yra toks solidus bagažas? M. Morhaime'as pareiškė, kad nemato reikalo mesti MMO žanro, todėl galima spėti, kad „Titan“ padėtas į stalčių iki geresnių laikų.
Šiuo metu „Blizzard“ ruošiasi kasmetinei konferencijai „BlizzCon“. Šiemet ji įvyks lapkričio mėnesio pradžioje, ir, kaip jau tapo įprasta, visi laukia garsių anonsų. Dabar dėmesys prikaustytas prie „StarCraft II: Legacy of the Void“ – naujausio ir paskutinio „StarCraft II“ papildymo, kuris padės tašką trilogijos siužete.