„Renkantis įvaizdį verta pagalvoti, kokį personažą bus lengviausia atkartoti: piktą, liūdną ar linksmą. Didelės įtakos turi ne tik pati išvaizda, bet ir jūsų elgesys – kaip sugebate įsijausti į personažą. Todėl galvojant apie šių trijų merginų makiažus, pirmiausia atkreipiau dėmesį į natūralius bruožus ir bendravimo toną“, – pranešime spaudai teigia vizažistė Gineta Biliūnaitė.

Kurdama pirmosios merginos „Trečiadienės“ įvaizdį, meistrė naudojo visoms žinomą vakarinio makiažo techniką, tik pasirinko neįprastas spalvas: veidą dengė baltu pagrindu, modeliavo pilku šešėliu, o lūpas ryškino juodu pieštuku.

Kito modelio išvaizda atspindėjo itin būdingą Helovino žaizdų tendenciją. „Nudegusiosios“ merginos įvaizdį meistrė kūrė atlikdama viso veido „day make up look“ ir dalį veido padengdama lateksu. Pasak G. Biliūnaitės, nudegusios, grublėtos odos efektą kurti padeda kreminės tekstūros spalvos, o dirbtinis kraujas sustiprina tikroviškumo įspūdį.

Šiuo metu vis populiaresni abstraktesni Helovino įvaizdžiai – paremti žmogaus jausmais. Tad paskutiniosios merginos makiažas atskleidė vidinę asmenybės kovą ir dviveidiškumą – „Aš ir kita AŠ“.

„Esame tikrieji mes ir yra mūsų „statulos“. Dažnai pasitaiko situacijų, kai tampame apatiškais, nenuoširdžiais. Šiam įvaizdžiui sukurti vienoje veido pusėje atlikau vakarinį makiažą, o kitoje pusėje, su specialiu vašku, paslėpiau antakio plaukelius, išbalinau veidą, auksu padengiau ausį ir plaukus“, – kūrybos proceso užkulisius pasakojo vizažistė.

Lietuvoje merginos renkasi santūresnį įvaizdį ir paprastesnius Helovino makiažus – daugelis vis dar nesiryžta ekstravagantiškiems piešiniams ant veido ar kūno. Tik drąsesnės merginos pasirenka viso veido šiurpųjį įvaizdį. Tačiau bet kuriuo atveju yra išlaikomas moteriškumas.

„Įspūdingas, dėmesį kaustantis makiažas – vienas pagrindinių Helovino akcentų. Pats laikas apgalvoti artėjančios šventės detales ir nustebinti aplinkinius nekasdieniu įvaizdžiu. Nustebinkite ir save, nebijokite eksperimentuoti ir rinktis drąsių įvaizdžių“, – naudingais patarimais dalijasi „BookitNow“ pardavimų specialistė Asta Stasiulytė.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)