„Mes mokome matematikos kaip receptų knygos. Atsivertei kažkokį puslapį – tau reikia atlikti standartinę užduotį: susiradai formulę, taisykles, įstatai ir gauni. Čia ne matematika“, – teigė R. Norvaiša.

„Delfi“ tinklalaidėje „Po pamokų“ apsilankęs profesorius vardijo ne vieną priežastį, kodėl, jo vertinimu, matematikos mokymą mokykloje reikėtų keisti iš esmės ir šio dalyko jau mokykloje mokyti giliai.

„Aš (dabar savo asmeniu kalbu) manau, kad mokyklos tikslas yra ne gerai praleisti laiką, ne tik auklėti vaiką, bet ir suteikti jam galimybę įgyti gilių intelektinių žinių, – sakė R. Norvaiša.

Su profesoriumi kalbėjome ir apie mokymą, ir mokytojų rengimą, ir kodėl vaikai, bėgant laikui, įgyja įsitikinimų, kad matematika – ne jiems, bei kiek tai atspindi realybę. Kviečiame skaityti arba žiūrėti / klausyti visą pokalbio įrašą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)