Įstatymo pakeitimai stumiami paskubomis, nes Seimo posėdžių iki rudens liko vos keli. Seimo Švietimo ir mokslo komitete svarstant klausimą, Mišrioje Seimo narių grupėje dirbanti Ieva Kačinskaitė-Urbonienė vis dėlto paprašė šiuo klausimu svarstymu.

„Kadangi čia eina kalba ne apie tai, kad daugiau mokytojų dirbtų, o kad mažiau mokytojų dirbtų, tai yra vietoje dviejų mokytojų, kad dirbtų vienas su padėjėju, tai galimai blogins sąlygas“, – teigė I. Kačinskaitė Urbonienė.

Klausymus planuojama surengti, kiek įmanoma greičiau, galbūt pirmadienį.

Komiteto narė iš Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) frakcijos Jurgita Šiugždinienė ramino, kad klasėje esant vaikui su specialiaisiais poreikiais nebūtinai turi dirbti du mokytojai dalykininkai, gali pagelbėti ir psichologas, socialinis darbuotojas, logopedas arba švietimo pagalbos specialistas.

„Žinant situaciją, kad turime dalykininkų trūkumą, o ne visada (antro) dalykininko ir reikia, praplėstume galimybę“, – sakė J. Šiugždinienė.

Apie pokyčius trumpai

  • Nuo rugsėjo bendrojo ugdymo mokyklos ir darželiai privalės priimti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius vaikus.

  • Skubiai susizgribta, kad įgyvendinti įsipareigojimams neužteks pedagogų

  • Inicijuojami pokyčiai

  • Mokytojų bendruomenė skeptiška dėl reformos sėkmės

  • Mokyklų vadovai norėtų, kad nebūtų taupoma