Aštuoniems kokybės vadybos modelius besidiegiantiems Lietuvos teismams Nacionalinė teismų administracija (NTA) pristatė klientų aptarnavimo standarto teikiamą naudą ir planuojamus darbus.
 
„Teismų sistemos veidas yra kiekvienas darbuotojas, kurį sutinka atėjęs į teismą žmogus. Todėl būtina užtikrinti, kad į teismus besikreipiantys asmenys būtų sutinkami tinkamai, o išėję maloniai prisimintų bendravimą su įstaigos darbuotojais. Todėl šis standartas bus pagalbinė priemonė, padėsianti darbuotojams bei teismų vadovams nustatyti jų pageidaujamo elgesio su klientais gaires“, – NTA pranešime cituojama projekto vadovė Indrė Gylytė-Valienė.
 
Pasak jos, netinkamas, aplaidus, abejingas ir šiurkštus aptarnavimas lemia ne tik kliento, su kuriuo buvo pasielgta netinkamai, blogą nuomonę apie teismą, bet ilgainiui padaro gerokai daugiau žalos: kuriamas neigiamas visos teismų sistemos įvaizdis visuomenėje, mažėja žmonių pasitikėjimas ja.
 
„Šio standarto paskirtis – suvienodinti teismo darbuotojų, atsakingų už į teismą besikreipiančių asmenų aptarnavimą, žinojimą, ką ir kaip reikia daryti, bendraujant su klientu, o kas yra apskritai neleistina”, – sako I. Gylytė-Valienė.
 
Vienas iš pirmųjų uždavinių, diegiant minėtą standartą – parengti specialų leidinį, kuriame bus aprašytas teismo darbuotojų elgesys, išvaizda, kalba, kiti svarbūs aspektai, kurie kuria patikimos, stiprios, į žmogų orientuotos institucijos įvaizdį. „Esame įsitikinę, kad bendromis NTA ir teismų darbuotojų pastangomis užtikrinsime aukštą klientų aptarnavimo kokybę ir abipuse pagarba grindžiamus santykius su į teismą besikreipiančiais žmonėmis”, – sako I. Gylytė-Valienė.
 
Projekte dalyvaujančio Klaipėdos miesto apylinkės teismo pirmininkė Audronė Gaižutienė džiaugiasi dalyvaujanti tokios sistemos diegime: „Teismo darbuotojams labai reikia būtent tokių mokymų, kuriuose jiems būtų pateiktos rekomendacijos, kaip galima bendrauti su klientu, o kaip nedera, ypač su konfliktiškais, agresyviais asmenimis”.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)