„Wow! Nustebino Netflix naujausia reklama, kur Arnold Schwarzenegger identiškai pakartoja mano akciją prieš 12 metų – tanku pervažiuoja Mercedes automobilį.

Tiesiog copy paste siužetas. Kaip Vilniaus meras 2011 m. už šią socialinę akciją buvau apdovanotas European Excellence Awards kategorijoje „Už tarptautinę komunikaciją‘‘ didinant žinomumą apie Vilnių. Šis siužetas buvo vienas iš TOP 2011 televizijų žinių laidų siužetų, kurį matė daugiau nei milijardas TV žiūrovų nuo Japonijos, Kinijos, Europos ir iki Lotynų Amerikos ir JAV. Vien youtube kanale mano video peržiūrėjo apie 9 milijonų žiūrovų“, – feisbuke rašė A. Zuokas.

Jo teigimu, kitos bendrovės visada prašydavo leidimo panaudoti idėją.

„Ir dabar Netflix visu tuo pasinaudojo... Iki šiol visos TV, kurios norėdavo panaudoti šį video, prašydavo leidimo tam. Iki šiol gaunu tokias užklausas. O čia be jokio prašymo...

Ką gi, teisininkai jau ruošia ieškinį Netflix“, – pridūrė politikas.

2011 metais tuometis sostinės meras A. Zuokas suorganizavo pamokomąją akciją ir šeštadienio rytą vienam vairuotojui priminė kelių taisykles labai originaliu būdu – vairuodamas šarvuotį.

„Aš mokiausi vairuoti šarvuotį. Tai noras atkreipti dėmesį, kad jei turi automobilį ir daugiau pinigų, nereiškia, kad gali statyti automobilį bet kur. Pastaruoju metu ypač padaugėjo tokių atvejų, todėl šia akcija norėjau dar kartą priminti, kad negalima rodyti nepagarbos kitiems“, – tuomet komentavo A. Zuokas.

Vilniaus policija tada DELFI patvirtino, kad prabangus automobilis tikrai buvo sutraiškytas, o tuo metu vyko A.Zuoko reklaminio klipo filmavimas.


Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)