Remiantis radarų duomenimis, problemos rusų keleiviniame lėktuve „Airbus A321“ prasidėjo 4:13:14 val. Egipto laiku.
Apie 10 kilometrų aukštyje skrendantis lėktuvas staiga ėmė žemėti po 100 metrų per minutę.
Po sekundės lėktuvo kritimo greitis jau siekė kilometrą per minutę, o 4:13:16 val. jis jau siekė 1,7 kilometrų per minutę, vėliau – 2,5 kilometrų per minutę.
Pranešama, kad 4:13:19 val. dėl šiuo metu dar nenustatytos priežasties reikšmingai sumažėjo rusų orlaivio kritimo greitis, bet 4:13:22 val. jis ir vėl staiga ėmė žemėti. 4:13:24 val. lėktuvo kritimo greitis ir vėl sumažėjo, tačiau po keturių sekundžių lėktuvas staigiai šovė žemyn.
Paskutinius duomenis „Flightradar24“ gavo 4:13:31 val. ir nuo tos akimirkos duomenys buvo stebimi tik per GPS. Po 8 sekundžių gautas paskutinis signalas.
Šaltinis: pilotai negavo jokio įspėjimo apie katastrofą
Pirminiai lainerio „A321“ savirašių prietaisų duomenys rodo, kad pilotai nesikalbėjo apie techninius nesklandumus, informuoja „The Wall Street Journal“, remdamasis su tyrimu susijusiu šaltiniu.
Pirminiais vertinimais, pilotai negavo jokio įspėjimo apie artėjančią katastrofą, nusinešusią 224 žmonių gyvybę.
Pirminė pilotų pokalbio kabinoje analizė prieštarauja anksčiau išsakytoms versijoms, kad ekipažas susidūrė su problemomis, kurių vis daugėjo ir kurios galiausiai baigėsi tragedija.
Regis, atsitiko kažkas nenumatyto, į ką ekipažas nespėjo sureaguoti.
DELFI primena, kad Egipto vyriausybės oficialus atstovas Husamas al Kavišas atskleidė pagrindinę Rusijos lėktuvo katastrofos versiją: labiausiai tikėtina, kad įvyko techninis lėktuvo gedimas.
Tai H. al Kavišas pareiškė per interviu televizijai „Al Hayat“, rašo newsru.com.
„Dirbtiniai palydovai, kuriuos turi Jungtinės Valstijos ir Rusija, atmetė katastrofos dėl teroristinio išpuolio tikimybę. Visi ženklai liudija, kad lėktuvas nukrito dėl techninių sutrikimų viduje“, – Egipto pareigūno žodžius citavo „Ria Novosti“.
H. al Kavišas nurodė, kad pasibaigus paieškų operacijai, dabar ministrų kabineto laukia rezultatų tyrimas ir „juodųjų dėžių“ duomenų analizė. Šie darbai prasidėjo jau vakar.
Rusijos specialistai mano, kad lėktuvas danguje subyrėjo dėl sprogimą sukėlusio korpuso išsihermetinimo, kurio priežastis dar reikia nustatyti.
Pasak ekspertų, tai liudija faktas, kad lėktuvo nuolaužos išsibarstė 30 kvadratinių kilometrų teritorijoje. Be to, tai, kad įgula nespėjo pasiųsti nelaimės signalo, rodo, kad lėktuve ji įvyko staiga. Egipto civilinės aviacijos ministerijos atstovai anksčiau abejojo tokiomis išvadomis.