Būtent taip nutiko „Easyjet“ oro linijų keleiviams, rašo naujienų portalas dailymail.co.uk.
Skrydis iš Londone esančio Gatwicko oro uosto į Lisaboną penktadienį apkarto ne vienam keleiviui. Pakilęs lėktuvas buvo nukreiptas leistis į Porto oro uostą, kadangi Lisabonos oro uoste buvo laikinai uždaryti pakilimo ir leidimosi takai.
Porto oro uoste keleiviai buvo išlaipinti. Jiems pranešta, kad lėktuvas tuo tarpu pasipildys degalų atsargas ir, kai tik bus gautas leidimas, toliau tęs kelionę tikslo link.
Tačiau po kelių valandų laukimo keleivius ištiko lengvas šokas – jiems pranešta, kad lėktuvas išskrido be jų, o kaip alternatyva pasiūlyta kelionė į Lisaboną autobusu.
Sudėjus visus nesklandumus, kelionės tikslas buvo pasiektas net aštuoniomis valandomis vėliau, nei buvo tikėtasi pagal skrydžio grafikus.
„Į Porto oro uostą atvykome apie antrą valandą, laukėme. Apie pusė trijų mums staiga pranešė, kad lėktuvas į Lisaboną išskrido be mūsų. Visi buvome šoke. Juk lėktuvas išskrido su mūsų bagažu! Maždaug prieš pat šeštą vakaro keleiviai buvo laipinami važiuoti toliau į Lisaboną“, – keleivių žodžius citavo dienraštis „The Sun“.
Oro linijų atstovas patvirtino detales apie nuskambėjusį įvykį.
„Galime patvirtinti, kad skrydis EJU8717 iš Londono į Lisaboną dėl trikdžių turėjo nutūpti Porto oro uoste. Norėdami palengvinti keleivių laukimą ir jiems sudaryti patogesnes sąlygas, paprašėme išlipti iš lėktuvo ir laukti oro uoste.
Deja, aplinkybės susiklostė, kad tokie skrydžio atidėjimai sutrikdė lėktuvo įgulos darbo laiką, jie negali dirbti ilgiau, nei nurodyta taisyklėse. Atsižvelgiant į tai, keleiviams buvo išdalyti maisto kuponai ir pasiūlyta kelionę baigti autobusu“, – kalbėjo oro linijų atstovas.