Tačiau 3 200 B. al Assado žmonai Asmai pataikaujančių žodžių tebuvo maža dalis viešųjų ryšių kampanijos, kurią vykdė Vakarų agentūros, mėgindamos sukurti geresnį Assadų šeimos įvaizdį – šios kampanijos mastai vis dar iškyla viešumon, rašo „The Telegraph“.

Vėliau paaiškėjo, kad tarptautinė viešųjų ryšių firma „Brown Lloyd James“ 2010 metų lapkritį už 5 tūkst. dolerių (beveik 14 tūkst. litų) per mėnesį įsipareigojo parengti fotosesiją ir interviu, kuriame Didžiojoje Britanijoje gimusi ponia Assad apibūdinama kaip dėmesį labiausiai pritraukianti pirmoji ponia.

Interviu žurnale „Vogue“, pavadintas „Rose in the Desert“ („Rožė dykumoje“), be abejonės buvo aukščiausias įnirtingos viešųjų ryšių kampanijos, siekusios pavaizduoti Assadų šeimą kaip progresyvią ir prieinamą, taškas.

Tačiau pati kampanija prasidėjo dar keleriais metais anksčiau – 2006-aisiais, kai buvo pasamdyta Didžiojoje Britanijoje įsikūrusi „Bell Pottinger“. Šią agentūrą pasisamdė pati ponia Assad, kad turėtų savo pačios viešųjų ryšių tarnybą. „Laura Bush įsteigė pirmųjų ponių klubą ir ji norėjo būti jo dalis“, - sakė vienas minėtos agentūros įkūrėjų lordas Bellas.

„Bell Pottinger“ šešis mėnesius kūrė spaudos tarnybą, kol jų bendradarbiavimas nutrūko.

Po kelerių metų, jos ryšių su visuomene komandai pradėjus dirbti visu smarkumu, apie ponią Assad pasirodė pozityvių straipsnių. „Paris Match“ vadino ją „šviesos elementu šešėlių kupinoje šalyje“, o prancūzų „Elle“ įtraukė ją tarp geriausiai besirengiančių pasaulio politikių.

Dabar, kai Sirijoje žuvo jau 10 tūkst. žmonių, palankūs straipsniai išseko. Praėjusį savaitgalį ponios Assad viešai išsižadėjo ir „Vogue“ vyriausioji redaktorė Anna Wintour.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)