Apie visa tai rinkodaros ekspertas kalbėjo birželio pradžioje vykusioje technologijų ir inovacijų konferencijoje LOGIN, kur savo pranešimą pradėjo nuo klausimo, kas vienija nuomonės formuotojų rinkodaros vadybininką, didžiųjų duomenų analitiką, socialinių tinklų vadybininką, debesijos architektą ir mobiliųjų aplikacijų kūrėją. „Kai dabartiniai dvyliktokai pradėjo dar tik eiti į mokyklas, visos šios specialybės neegzistavo arba jos buvo tik embriono stadijoje. Dabar jos yra tarp geidžiamiausių ir geriausiai mokamų“, – atsakymą pasufleravo G. Galkauskas ir tokiu būdu įvedė į temos problematiką.
Jis pateikė ir kitą pavyzdį – Pasaulio ekonomikos forumas (PEF) prognozuoja, jog du trečdaliai dabartinių pirmokų ateityje dirbs darbus, kurie dar neegzistuoja. „Kai technologijos ir pasaulis keičiasi taip greitai, kaip pasiruošti tokiai neaiškiai ateičiai?“ – iškėlė klausimą rinkodaros ekspertas.