Apie visa tai, taip pat kodėl išreklamuotos priemonės nepadeda, kada reikėtų sunerimti dėl plaukų slinkimo ir ar yra ypatingų maisto produktų, užtikrinančių plaukų sveikatą, atskleidžia gydytoja trichologė Rasa Aurelija Vankevičiūtė.
Išreklamuotos priemonės nepadėjo
Planuojama, kad pasaulinė plaukų priemonių industrija šiemet uždirbs 13,31 mlrd. JAV dolerių (12,75 mlrd. eurų) ir šios industrijos pajamos kasmet paauga daugiau nei procentu, skelbia statista.com. Tai rodo, kad plaukų problema išties aktuali. Ir dar tai rodo, kad visos tos priemonės nebūtinai yra veiksmingos, antraip vartotojams netektų jų pirkti visų įmanomų rūšių.
Aš irgi išbandžiau daug ką: išreklamuotus garsiausius šampūnus ir losjonus, neva skatinančius plaukų augimą, mažinančius plaukų slinkimą bei lūžinėjimą, didinančius plaukų apimtį. Nieko. Kaip ir įvairiausias ampules, kurias reikia įtrinti į skalpą ir kurios esą padeda nuo slinkimo. Išmėginti ir brangūs vitaminai, apie kuriuos internete sklando legendos, esą pradeda greitai augti plaukai ir atsiranda daug naujų, kuriuos damos netgi vadina „antenomis“.