Vyresni žmonės turi pinigų: kol verslas nemoka jų pasiimti, darbuojasi sukčiai
Kai buvau paauglys, 30 metų man atrodė kaip gili senatvė, o keturiasdešimt – pats laikas rinktis antkapį. Tačiau man pačiam dabar yra 40 m., ir suprantu, kad gyvenimas gal ir neprasideda, bet, sakyčiau, tik įsibėgėja ir tampa labai įdomus. Dabar jau ir 50, 60 ar 70 atrodo kitaip.
Jei pažiūrėsime į prekių ženklų geidžiamas auditorijas, startuolių sprendžiamas problemas ar reklamos kūrėjus, atrodo, kad jie turi labai panašų įsitikinimą į mano paauglišką – vyresni žmonės realiai turi laiko spręsti tik sveikatos problemas: rūpintis prostata, tikrintis nuo krūties vėžio, skrandžio, širdies ar kitų ligų. Kitaip tariant, didžioji dalis reklamų orientuotos į vyresnius žmones. Na, dar jiems būna skirtos maisto prekių nuolaidų reklamos. Čia tam retam momentui, kai ligos aprimsta.