O R. Gaudiešienė dirbo su tikrai daug įmonių – specialistė turi jau net 25 metų profesinę patirtį. Konferencijoje „Tvarumo kursas“ ji sakė pranešimą apie įmonių reputaciją tvarumo kontekste: kas tai yra, kaip ji matuojama ir kodėl reikia atsižvelgti ne tik į tai, ką įmonė daro, bet ir kaip ją mato žmonės.

Pirmoji nuodėmė, kurią įvardija R. Gaudiešienė, yra nuolatinio augimo mentalitetas. „Laikyčiau tai viena didžiausių mąstymo klaidų. Ji priveda įmones prie prastų sprendimų. Ir tai yra augimo siekis bet kokia kaina“, – sako specialistė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją