Balandžio 30 d. aštuntąjį kartą vyks Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA CMO SUMMIT’25“. Vienintelės marketingo vadovų ir profesionalų konferencijos Lietuvoje tikslas – kelti marketingo vadovų strategines ir vadovavimo kompetencijas, įkvėpti juos veikti ir pasitel...
Rūta Gaudiešienė
31 straipsnių
Kaip didžiosios pastarojo dešimtmečio krizės – nuo korupcijos skandalų iki geopolitinių įvykių – pakeitė Lietuvos verslo ir viešojo sektoriaus reputacijos žemėlapį, kurie verslo sektoriai pastaruoju metu tampa reputacijos lyderiais, kodėl neutrali pozicija krizių akivaizdoje neapsimoka, kas lemia va...
Kaip Lietuvos įmonės ir organizacijos prisitaiko prie naujų geopolitinių realijų? Koks jų atsparumas tarptautinės prekybos pokyčiams? Kaip jos derina savo strategijas su naująja JAV administracijos ekonomine politika ir ES žaliuoju kursu? Šie klausimai tapo pagrindine į pabaigą artėjančio šių metų L...
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) jau vienuoliktą kartą organizuoja Lietuvos metų marketingo vadovo(-ės) rinkimus „Metų CMO’25“. Nuo šiandien iki kovo 13 d. marketingo vadovai yra kviečiami pildyti paraiškas ir dalyvauti rinkimuose. Metų marketingo vadovas bus išrinktas ir apdovanotas balandžio ...
Įmonės reputacija ir jos kaip darbdavio įvaizdis – neišvengiamai susiję, tačiau ne tapatūs dalykai. Net jei labai gerai žinote prekių ženklą ir jo produktus – tai nebūtinai reiškia, kad norėsite eiti į tą įmonę dirbti. Rūta Gaudiešienė, verslo konsultacijų bendrovės „Civitta“ partnerė, laidoje „Mark...
Maratono bėgikai žino – dažnam pats sunkiausias etapas ir „duobė“ pasitinka 36-am kilometre. Atrodo, kad energija, jėgos, motyvacija jau išseko, tačiau jau tiek įveikta, kad pasiduoti negali. Sakoma, kad įveikti 36-ą kilometrą – tai įveikti maratoną. Būtent šiame kilometre reputacijos maratone dabar...
Artėjant metams nuo karo Ukrainoje pradžios ir Lietuvos Valstybės atkūrimo dienai, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) kartu su LRT vasario 13 dieną organizuoja nemokamą renginį, kurio metu vyks „Radarom“ komunikacijos kampanijos pristatymas ir diskusija, kodėl prie kampanijos verta prisidėti vers...
„Civitta“ partnerė, marketingo ir rinkos tyrimų ekspertė, „Customer Centric Consultancy“ vadovė Rūta Gaudiešienė savo pranešimo metu konferencijoje „Tvarumo kursas“ pasakoja, kad nesvarbu dėl kokios strategijos formavimo ją samdo įmonės, specialistė visad susiduria su 3 tipinėmis problemomis. Ji jas...
Daugeliui jau puikiai žinomas projektas „Tvari Lietuva“ pristatė pirmąją Lietuvoje atsakingo verslo konferenciją „Tvarumo kursas“. Vakar užsienio ekspertai pasakojo apie ESG, tvarias verslo strategijas ir rinkodarą, o šiandien dėmesys skiriamas CO2 emisijoms – kaip jas apskaičiuoti, vidinei komunika...
Sumažėjusi paklausa, išaugę kaštai, sutrikusi tiekimo grandinė, pakitusi darbuotojų moralė – tik keli iššūkiai, kurie, prognozuojama, verslininkų laukia žiemą. Didieji prekybos tinklai jau pradėjo tam ruoštis akcijų ir išpardavimų gausa, tačiau ar tolimesnis lietuvių pratinimas prie nuolaidų iš ties...
Rugsėjo 21-23 dienomis Kaune vyks pirmoji Lietuvoje Europos marketingo akademijos (EMAC) regioninė konferencija „Reshaping Consumer Centered Marketing“, kurioje dalyvaus marketingo srities mokslininkai, tyrėjai ir verslo profesionalai iš visos Europos.
Jei galvojate, kad rūpintis savo reputacija – antraeilės svarbos dalykas, labai tikėtina, kad gyvenimas jus privers perdėlioti prioritetus. Rūta Gaudiešienė, bendrovės „Civitta“ partnerė, pokalbyje su Giedriumi Juozapavičiumi laidoje „Marketingas 360“ pasakojo, kodėl reputacija šiais laikais gali ta...
Septintus metus atliekamas reputacijos indekso tyrimas atskleidė sektorių žvaigždes, bites darbininkes, šoklius, krituolius, niūruolius ir nuobodas – į tokias kategorijas privataus verslo organizacijų reputacijos rezultatus suklasifikavo Rūta Gaudiešienė, Konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų įmon...
Liekamieji pandemijos padariniai, migracijos krizė, Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ir kiti įvairiomis turbulencijomis pažymėtų pastarųjų metų procesai supurtė Lietuvos verslo įmonių, viešųjų įstaigų ir valdžios institucijų reputaciją. Ankstesnių metų lyderiams ant kulnų ėmė lipti konkurentai, iški...
Jau šį penktadienį, gegužės 27 d., penktą kartą vyks vienintelė marketingo vadovų konferencija „LiMA CMO SUMMIT‘22“. Vilniuje vyksianti konferencija skirta kelti marketingo vadovų kompetencijas ir skatinti tobulėti, stiprinti marketingo vadovų svarbą kompanijoje bei įvaizdį visuomenėje. Tradiciškai ...
Restoranų grupės „Amber Food“ direktorius ir akcininkas Gediminas Balnis paskelbė išpirksiantis 80 proc. grupės akcijų iš jas valdančių Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo šeimos narių įmonių, kritikuojamų dėl nenutrauktos veiklos Rusijoje. Tačiau ar šis sprendimas nepavėluotas ir ar pavyks išsau...
Prieš savaitę paskelbta, kad vienos didžiausių Lietuvoje restoranų grupės „Amber Food“ direktorius ir akcininkas Gediminas Balnis išpirks 80 procentų grupės akcijų iš jas valdančių Kauno mero Visvaldo Matijošaičio bei jo šeimos narių įmonių. Tokiu žingsniu bus bandoma atstatyti įmonių grupės reputac...
Rusijos pradėtas karas Ukrainoje ne tik iš pagrindų pakeitė geopolitinę situaciją ir santykius tarp šalių, bet ir reputacijos kūrimo taisykles. „Tai, kas dabar vyksta, parodys, kiek toli Lietuvos visuomenė, verslas, viešasis sektorius transformavosi per 30 nepriklausomybės metų – ar sugebame tik gra...
Po Vilniaus apygardos teismo sprendimo išteisinti visus kaltinamuosius vienoje didžiausių ir garsiausių politinės korupcijos bylų, ne ką mažiau reakcijų nei pats teismo sprendimas sulaukė Seimo pirmininkės, Liberalų sąjūdžio vadovės Viktorijos Čmilytės-Nielsen įrašas feisbuke, kurį politikei teko ir...
Prasideda jau septintus metus iš eilės atliekamas Lietuvos Didysis reputacijos tyrimas. Atnaujintas klausimynas visapusiškai atskleis, kokią įtaką verslo įmonių, viešųjų įstaigų ir valdžios institucijų reputacijai padarė per metus įvykę procesai ir ypač – reakcija į Rusijos pradėtą karą Ukrainoje, s...