COVID-19 pandemija ženkliai pakeitė vartotojų kasdienybę ir elgseną: suletėjęs gyvenimo tempas, padidėjęs savarankiškumas, budrumas, sąmoningesnis vartojimas, kaip niekada išryškėjusi skaitmeninė priklausomybė. Kokius naujus pirkimo ir vartojimo būdus paskatins ši pandemija ir kokios galimybės atsiveria vartotojų prekių ir paslaugų verslui? Apie visa tai pasakoja „Deloitte“ (Belgija), vartotojų produktų ir mažm. prekybos sektoriaus vadovė Agnė Vezbergienė.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (1)