Apie pranešėją:
Martynas Kerpė: e-komercijos finansų valdymo iššūkiai ir gerosios praktikos
Konferencijoje „E-komercija 21“ Martynas Kerpė kalbėjo apie e-komercijos finansų valdymo iššūkius ir gerąją praktiką. „Visų įmonių tikslas yra augti. Na, bent taip turėtų būti. Teorijoje rašo. Didžiosios dalies įmonių vadovų tikslas – idealiu atveju, kiek įmanoma mažiau dirbti, ir vis tiek matyti teigiamus verslo KPI rodiklius. Darbuotojų – daryti tik jų sutartyje nurodytus darbus. Tai leistų padaryti daugelio arba visų procesų automatizavimas ar bent optimizavimas. Realybė, deja, yra tokia, kad rinkoje yra daugiau noro nei pokyčio. Tiek įmonės vadovui, tiek darbuotojams reikia prisidėti prie procesų, kurie nėra susiję su jų tiesioginiu darbu, prie darbų, kurie yra atliekami rankiniu būdu. Todėl per 20–25 minutes pristatysiu procesus, kurie paprastai erzina tiek vadovus, tiek darbuotojus, iššūkius, kurie kyla norint juos pakeisti, bei gerąsias praktikas, kurios įrodo, kad įmanoma išvengti rankinio darbo ir sutaupyti laiko tiek sau, tiek darbuotojams“, – savo pranešimą pristato M. Kerpė.