Didžiulis Growth Hacking trendas beveik nepalietė Lietuvos. Dirbdami keliose rinkose nuolat stebime, kokia milžiniška kova vyksta pasaulyje ir kaip ramiai tinginiauja vietiniai rinkodaros ekspertai. Ant savo kailio išbandėme aibę hipotezių, ir suradome nepriekaištingus lifehack‘us, kuriuos galėsite ...
E-komercija 21
23 straipsnių
„Hands-on recommendations for e-commerce brands on how to educate their customers on sustainability. Examples of what different brands already do to improve recycling, packing, delivery and returns and be more responsible. Findings from research conducted in UK, US, DACH and France markets“, – tokia...
„Amazon brand’ų konsolidavimo verslas per pastaruosius metus pritraukė milijardines investicijas iš privataus ir rizikos kapitalo. Tai sukūrė neregėto aktyvumo antrinę rinką, kuri jau šimtus Amazon prekybininkų pavertė milijonieriais. Kaip tuo gali pasinaudoti Lietuvos verslininkai?“, – taip savo pr...
Konferencijoje „E-komercija 21“ Martynas Kerpė kalbėjo apie e-komercijos finansų valdymo iššūkius ir gerąją praktiką. „Visų įmonių tikslas yra augti. Na, bent taip turėtų būti. Teorijoje rašo. Didžiosios dalies įmonių vadovų tikslas – idealiu atveju, kiek įmanoma mažiau dirbti, ir vis tiek matyti te...
Konferencijos „E-komercija 21“ metu sakytame pranešimo sužinosite, kokie appsai atneš daugiausiai naudos jūsų parduotuvei. A. Dovydaitis pasidalins savo ir klientų įžvalgomis apie įrankius, kurie padeda taupyti laiką, automatizuoti kasdienius darbus ir plėsti verslą. Taip pat bus pateikti įdomūs pav...
Šįkart konferencijoje „E-komercija 21“ Dominykas Tijūnaitis kalbėjo apie e-prekybą. Sužinokite kaip šiuolaikiniai e-prekybos verslai dirba greičiau, patogiau ir efektyviau. Patogiai matykite ir koreguokite užsakymus iš skirtingų e-prekybos kanalų. Akimirksniu sukurti siuntas, automatizuoti laiką šva...
Konferencijoje „E-komercija 21“ elektroninės komercijos konferencijoje E-komercija 2020 įmonės „Logismart“ verslo plėtros vadovas Tomas Golubeckas kalbėjo tema „Logistika e-komercijai. Prekiaujantiems užsienyje“. Parnešime kalbama apie fulfillment centrus Vokietijoje ir Anglijoje. Kodėl apsimoka pre...
Kaip aš nustojau jaudintis ir pamilau algoritmą – tokia tema konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Andrius Davydauskas. Reklamos platformų algoritmai tampa vis tikslesni. Jie žino kas mums patinka ir gali taikliai prognozuoti kas mums gali patikti. Papasakosiu, kodėl nebėra verta bandyti algoritmų...
Pamirštos rinkos, trendai ir įrankiai, kuriuos kiti pradės naudoti po 5 metų, nors galima jau šiandien! Būtent apie konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Antanas Bernatonis.
Automatizacijos įrankiai skaitmeninėje rinkodaroje – būtent šia tema konferencijoje „E-komercija 21“ kalbėjo Erki Heinsaar. Daugiau apie jo pranešimą anglų kalba: digital right now is more time consuming than ever, for agencies and e-com clients this means less effectiveness. Erki will show how auto...
„E-komercija 21“ konferencijoje sakytame pranešime Nina Kurguz pasidalino elektroninės prekybos tendencijomis Lietuvoje. Elektroninė prekyba klesti ir tiek pardavėjai, tiek pirkėjai sparčiai persikelia į internetą. Prekyvietės, tokios, kaip eBay, turi greitai prisitaikyti ir padėti verslams dar skla...
Marketplace kultūra išgyvena perversmą, elektroninę prekybą užima tie marketplace’ai, kurie specializuojasi nišoje. Kodėl vertikalūs marketplace tokie sėkmingi ir kokius žingsnius reikia žengti, kad būtumėte priekyje – šia tema „E-komercija 21“ konferencijoje kalba Viktorija Ceizarienė
Vidinė paieška yra viena iš pagrindinių sėkmingo e-komercijos verslo sudedamųjų dalių, todėl pranešimo metu, sakytu konferencijos „E-komercija 21“ metu, visų pirma, bus apžvelgiami pagrindiniai motyvai, kodėl apskritai gera paieška yra svarbi. Gera paieška atneša didesnius pardavimus, tačiau kaip at...
Naujienlaiškiai ir automatizacijos leidžia el. pašto kanalui būti vienu didžiausių pajamų šaltiniu bet kokiam el. komercijos projektui. Pranešime, sakytame „E-komercija 21“ konferencijoje, apžvelgsime kaip TOP-200 LT el. komercijos projektų išnaudoja pelningiausius kanalo procesus ir kas prognozuoja...
Tinkami įrankiai padeda sumažinti rutiną ir paspartinti darbą, o netinkami gali pridaryti bėdos. Visų sunkiausia yra juos atsirinkti, nes tai be galo imlu laikui ir reikalauja daug žinių. Bet šį kartą aš tai padariau už Jus. Atrinkau Jums net 50 įrankių, apie kuriuos niekada negirdėjote, bet norėtum...
Greičiau ir daugiau, patogiau ir paprasčiau – taip galėtume apibendrinti elektroninės prekybos raidos kryptį. Tokia raida kelia vis daugiau iššūkių tvarumui, kuris vartotojui tampa vis svarbesnis. Žinomų prekės ženklų tvarumo istorijos ir pamokos padės atsakyti į pagrindinius klausimus, kam e. preky...
Laurynas Binderis konferencijos „E-komercija 21“ metu apžvelgia, kaip „Shopify“ komercijos sprendimai padeda augti ne tik smulkiam verslui, bet ir stambioms bendrovėms. „Shopify“ sprendimai yra pajėgūs padėti verslui bet kokioje jo raidos stadijoje – nuo startuolio iki brandžios daugiamilijoninę apy...
Augant elektroninės prekybos apimtims bei karantino laikotarpiu klientų konversija tapo dar aktualesnė. Nauji apmokėjimo bei prekių pirkimo išsimokėtinai būdai leidžia pasiūlyti platesnes atsiskaitymo galimybes bei sutaupyti. „E-komercija 21“ konferencijos metu sakytame pranešime, A. Loskutovas nagr...
Kuriant e-komercijos įmonę, ar transformuojant „brick-and-mortar“ į e-amžių reikia priimti nemažai strateginių sprendimų. Dažnai paskutinėje prioritetų eilutėje – techninė platforma ir automatizavimas. Aurelijus Valeiša konferecnijoje „E-komercija21“ kviečia diskutuoti apie ką reikia galvoti, ir kie...
#opensaredead – ką tai reiškia e.komercijos specialistams? E.pašto rinkodara netrukus susidurs su esminiais pokyčiais. „Apple“ pristatomi privatumo pokyčiai pakeis tai, kaip matuojame sėkmę ir ką laikome esminėmis metrikomis. Pranešimo metu sužinosite, kaip ne tik tam pasiruošti, bet ir iš to išlošt...