Man atrodo, kad jų netobulumo priežastis galima suskirstyti į dvi grupes: viena yra susijusi su dirbtinio intelekto (DI) sritimi, o antroji – su žmonėmis, jų mąstymu. Pirmiausia turime paklausti savęs: kaip pokalbių robotai atpažįsta tai, ką jiems sako, rašo vartotojai? Su robotais reikia mokėti bendrauti ir problemų gaunant atsakymą neiškils, sumažinsite nesusipratimų kiekį.
Emocionalumo požiūriu robotai nėra patys geriausi pašnekovai. Jei skambinate į gelbėjimo tarnybą ir norite gauti greitą ir tiesioginį atsakymą iš specialistų, tam robotai netinka. Bet jei norite užregistruoti automobilį techninei apžiūrai ar rašote į piceriją, nes norite užsakyti picos, o gal domina pamatytos internete prekės kaina, tada galima tiesiog parašyti pokalbių robotui ir jūsų užsakymas bus priimtas, į klausimą bus atsakyta.
Versle pokalbių robotai idealiai tinka, jei gaunate daug užklausų iš skilties dažnai užduodami klausimai. Robotas ne tik tiksliai, bet ir greitai geba į tokius atsakinėti. O tuo tarpu jūsų žmogiškieji ištekliai gali užsiimti kur kas naudingesne veikla įmonei nei atsakymų kopijavimu į pranešimo langą.
Vienais atvejais pokalbių robotai naudingi, kitais erzina, bet faktas, kad turime ir mes tobulėti, prisitaikyti, nes tai mūsų dabartis ir ateitis. Pokalbių robotai nuolatos tobulinami ir netolimoje ateityje sugebės dar labiau suprasti žmogų, tačiau emocija vis dar tik žmogaus privalumas, kurio robotai greičiausiai ir neįvaldys, todėl supraskime, kaip veikia pokalbių robotai, užduokime tikslius, konkrečius klausimus ir būkime suprasti.