Tyrėjai teigia, kad vienišų bananų ženklinimas „liūdnais vienišiais“ suvirpina pirkėjų širdis ir daugiau nei perpus padidina pardavimus.
marketingas
92 straipsnių
Kol vienos šalies gyventojams, siūlant savo prekę ar paslaugą, geriausia skambinti telefonu, kitoje vietovėje vartotojas tikėsis reklamos konkrečiame socialiniame tinkle. Ir kai viename pasaulio gale asmeninis ryšys su klientu bei prekės ženklu bus itin vertinamas, kitur žymiai svarbesniu aspektu pa...
Prakąstas obuolys*, frazė „Mums gera jumis rūpintis“**, raudonos ir geltonos spalvų kombinacija***, baltasis padangų žmogeliukas****. Kas sieja šiuos dalykus? Tai – išskirtiniai prekių ženklo atributai. Elementai, sukeliantys prisiminimus ar asociacijas apie konkretų prekių ženklą net tada, kai nėr...
Socialinės medijos milžinas „TikTok“ per pastaruosius kelerius metus įnešė naujų vėjų į skaitmeninę rinkodarą, o išaugęs kaip platforma pramogoms, ilgainiui tapo vienu aktualiausiu reklamos įrankių prekių ženklams. Rugpjūčio mėnesį atsiradus mokamai reklamai ir Lietuvoje, kilo daug diskusijų, kurios...
Kaip pasauliui reklamuoti sostinę? Pirmiausia tam reikia ekspertų. Gediminas tokį turėjo – Lizdeiką. Jis pasakė: pastatyk miestą, apie jį sklis garsas toli toli. Tąkart planas suveikė. Šiandien laikai pasikeitė. Vietoj Lizdeikos turime „Go Vilnius“ ir visą būrį ten dirbančių asmenų.
Šiais laikais turbūt nerastumėte nei vienos kiek didesnės įmonės, kuri veikia be apgalvotos marketingo strategijos. Vis tik galime pastebėti, kad vienos įmonės kasdieninėje veikloje taiko šabloninius marketingo „triukus“, o kitos – atvirkščiai, nebijo rizikuoti ir išsiskirti. Būtent tokių įmonių ats...
Sėkmingo verslo receptas, kaip pasakytų daugelis verslų, kiekvienam yra skirtingas. Vienam veikia vieni dalykai, kitam – kiti. Vis dėlto, yra keletas taisyklių, kurias kiekvienas iš jų taiko. Viena tokių – dėmesys įmonės įvaizdžiui. Įvaizdžio rinkodara, kaip sako 12 metų rinkodaros srityje dirbanti ...
Šią savaitę tradiciškai bus išdalinti komunikacijos apdovanojimai „PR Impact Awards“ už didžiausius pastarųjų metų pasiekimus.
Kas nutiktų, jeigu kitą savaitę jūsų versle pardavimų padaugėtų dvigubai? Sertifikuotas koučingo specialistas, verslo konsultantas Povilas Petrauskas mano, kad tokiu atveju verslą aplankytų beribis džiaugsmas ir pasitenkinimas. Vis dėlto, pamąstyti šioje vietoje yra apie ką, mat ne viskas yra taip p...
Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) jau dešimtą kartą organizuojamų „Metų CMO’24“ rinkimų komisija paskelbė stipriausių praėjusių metų rinkodaros vadovų dešimtuką. Rinkimų finalininkai, pretenduojantys į „Metų CMO’24“ titulą, buvo paskelbti Sertifikuotų marketingo profesionalų (SMP) ciklo renginy...
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Diskusijoje „Atlas VPN” marketingo vadovas Gediminas Galkauskas, „MISHKAY Biotech” įkūrėjas Tomas Varnas ir „Orbio World” įkūrėjas Andrius Valatka kalbasi apie efektyviausius būd...
„Full Digital” konferencija skirta skaitmeninio marketingo profesionalams ir atkakliai siekiantiems tokiais tapti. Monika Radzevičiūtė kalba apie marketingą socialiniuose tinkluose.