Pajutus didžiavalstybinius biudžetinius pinigus, projekto sumanytojai „Marussia Motors“, superkarusgaminusi firma ir dizainu bei tiuningu užsiimantys CarDesign.ru (šiuo metu abi – nebeegzistuoja) buvo patrauktos į šoną, ir 12,7 milijardo rublių, rusiškai valdingai, be jokio konkurso, teko institutui NAMI, darbo Raudonosios vėliavos ordino kavalieriui ir rusų automobilių pramonės agregatoriui. Projektas „Kortežas“, kuriame turėjo būti ne tik prezidentinis limuzinas, bet ir apsaugą vežiojantis minivenas ir sedanas, bei rusų bekelei tinkamas džipas, gavo startą 2013 metais ir... iškart prasidėjo problemos.
Nuo pat projekto pradžios visi su juo susiję techniniai žmonės suprato, jog pagaminti patiems didelio litražo variklį, milžiniškas šarvuoto automobilio apkrovas atlaikančią važiuoklę, pagalbinę elektroniką, greičių dėžę bei keturių ratų ir dar hibridinę pavarą yra techniškai, niekada to nedariusiai šaliai, neįmanomas uždavinys.