Kažkam pritrūko scenoje spektaklio.

Juozas nebemoka provokuoti? Juk anksčiau mūsų aukštosios mados kūrėjas buvo ne tik dizaineris. Jis režisierius, scenaristas. Tai kodėl nebeprovokuoja scenoje karvių baubimu ir kudakuojačių vištų garsais, kaip tikras lietuvis? Juk taip meistriškai Juozas mokėdavo į Paryžiaus kontekstą įverpti lietuviškas klumpes, tvartelio atmosferą, skilandukų kvapus. 

Internetas nepavargo antrindamas komentarais vietos žurnalistų interviu, tarsi anoje ekrano pusėje kolekciją būtų stebėję koks tuntas Milano mados ekspertų: ach... vis tie patys gėlių motyvai. Kiek galima tų gėlėtų vienodų suknelių? O jau bilietų brangumas, pyko greta manęs pirmoje eilėje įsitaisiusi, geltonas sintetines garbanas susidėliojusi moteriškė, kol paprašiau paslėpti podiumą dengiantį ir įkyriai demonstruojamą naujausią aifouną, pyškinantį kiekvieną modelį, tarsi kolekcijos nerastų internete.

Kad Juozas už brangų bilietą atidirbs kaip sąžiningiausias lietuvių mūrininkas, neabejojau aš, tuo Lietuvoje jau seniai neabejoja niekas. O kodėl menininkas turėtų būti pigus, juk Lietuva per paskutinius kelerius metus tapo itin prabangia valstybe? Ne tik statybininkams ir pandemijos laikotarpis buvo sunkus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)