Ne išimtis ir dabartinio JAV prezidento Donaldo Trumpo žmona Melania Trump. Iš buvusios Jugoslavijos respublikos, Slovėnijos kilusi moteris, dirbusi modeliu, be ypatingų ambicijų, sunkaus prakaitą varančio triūso ar skambių pareiškimų sugebėjo prasimušti į pačią pasaulio viršūnę – JAV verslo ir politikos elitą. Graži moteris, nuolanki žmona, gera mama. Rodos, turinti viską, ko gali geisti bet kurios moters širdis – šeimą, išvaizdą, įtakingą vyrą, turtą. Ir, rodos, jai prieinamas bet kuris drabužis ar aksesuaras pasaulyje! Tačiau, deja, realus gyvenimas yra paprastas tik vaikiškose pasakose.
Visų pirma, atrodytų, kad visi pasaulio madų namai turėtų verstis per galvą, kad Pirmoji JAV dama teiktųsi pas juos užsisakyti kokį drabužį ar aksesuarą. Deja, deja... Ypač įvertinus prieštaringai vertinamo dabartinio JAV prezidento įvaizdį, o ir kontraversiškus jo pasisakymus ar poelgius – jo žmona taip pat tampa šio įvaizdžio įkaite. Nemažai žymių Amerikos dizainerių, pavyzdžiui, tokių kaip Tomas Fordas ir Marcas Jacobsas tiesiog yra atsisakę ją rengti protestuodami prieš Donaldo Trumpo vizijas ir vykdomą politiką (už ką yra susilaukę ir viešos JAV prezidento nemalonės). Tie, kas sutinka ją rengti, rizikuoja užsitraukti liberaliosios visuomenės rūstybę ir nepalankumą.
Antra, atrodytų, kad nemažai savo aprėdų Pirmoji JAV ponia turėtų gauti nemokamai – vien reklamos tinkslais. Deja, deja... Pagal JAV įstatymus, bet kuris politikui ar jo žmonai dovanojamas ar įteikiamas daiktas, brangesnis nei 300 dolerių turi būti deklaruojamas ir teisine prasme priklauso valstybei. Kai naujai išrinktasis JAV prezidentas Donaldas Trumpas su žmona Melania pirmą kartą oficialiai atvyko į Baltuosius Rūmus Vašingtone, jie atvežė tuometiniam JAV prezidentui Barackui Obamai ir jo žmonai Michelle dovaną – nemažą prabangos prekių gamintojo „Tiffany“ dėžę. Tos kompanijos gaminiai bet kuriuo atveju yra nepigūs ir ta supakuota dovana sukėlė ne tik plebėjų susidomėjimą („kas viduje?“), bet ir šiokį tokį protokolinį kazusą – argi tokio dydžio „Tiffany“ daiktas gali kainuoti mažiau nei 300 dolerių? Kaip vėliau paaiškėjo, tai buvo ne tokie jau ir brangūs rėmeliai nuotraukai – štai Jums ir idėja, ką reikia dovanoti Kalėdų proga savo verslo partneriams.
Trečia, nėra lengva ir paprasta apsirengti taip, kad visiems įtiktum – ypač kai tave stebi milijonai akių ir kiekvienas turi nuomonę, kaip iš tikrųjų viskas turi būti! Visiems juk neįtiksi. Nes tai per prabangiai, tai per prastai. Tai per iššaukiančiai, tai per kukliai. Pavyzdžiui, atvykdama į uragano nusiaubtus Teksaso regionus Melania Trump avėjo prašmatnius „Manolo Blahnik“ aukštakulnius batelius už 625 dolerius ir susilaukė kaltinimų nejautrumu stichijos aukoms (nepaisant to, tie bateliai buvo akimirksniu išparduoti visoje Amerikoje) – dėl ko greitai persiavė patogesne, praktiškesne ir ne tokia iššaukiančia avalyne – sportiniais bateliais. Italijoje vykusio G7 vadovų susitikimo metu Melania vilkėjo „Dolce Gabanna“ švarką, kainavusį 50 tūkstančių dolerių – žiniasklaida nepamiršo priminti, kad dauguma amerikiečių tiek neuždirba ir per metus. Beje, vilkėdama analogišką „Dolce Gabanna“ švarkelį Melania susitiko ir su Romos popiežiumi – argi katalikai nenorėjo priminti jai Kristaus nurodymo „išparduokite savo turtą ir išdalinkite jį vargšams“?
Be to, pasaulis visada yra linkęs tokio kalibro veikėjus ir veikėjas lyginti su jų pirmtakais. „Tik pažiūrėkite, kaip rengėsi Michelle Obama!“ Pastaroji išeidama kapstytis savo įdirbtame Baltųjų Rūmų ekologiškų daržovių sodelyje prieš fotografų objektyvus pasirodydavo vilkėdama paprastus masinėse „J.Crew“ parduotuvėse perkamus marškinius ir striukeles. Dėl to ir Melania turi aprangos, prieinamos bet kuriam prasčiokui – ir Lietuvoje esančius „Timberland“ batus, kainuojančius 170 dolerių, ir „Converse“ sportukus už 50 dolerių, taip pat „Adidas Orginals Stan Smiths“ serijos avalynę, kurią Lietuvoje galima rasti net per išpardavimus. Arba mūvėdamas aptemptus „J.Brand“ džinsus, kainuojančius vos 180 dolerių, arba vilkėdama paprastus „Balmain“ marškinius už 60 dolerių (nebūtina net minėti, kad visi tie aprėdai mielai yra išperkami, vos jai pasirodžius su jais viešumoje).
Ir jei Michelle Obama dar ir socialiai bei rasiškai atsakingai rėmė mažumų dizainerius, tokius kaip Jason Wu, Thakoon Panichgul, Brandon Maxwell, taip pademonstruodamas savo jautrumą, rūpestį ir motiniškumą, tai Melania laikosi savo vyro požiūrio į gausą bei kokybę. Taip, Donaldas Trumpas visada sakė „America First“ („Pirmiausiai – Amerika“), bet nei jis, nei jo žmona tikrovėje šio principo nesilaiko. Ji visko turi daug, brangaus, ir, kas yra labai neamerikietiška – pirmenybę taip pat teikia europietiškiems prekių ženklams. Anksčiau ji dar nešiojo „Calvin Klein“, „Ralph Lauren“ ir „Michael Kors“ (šio butiko Niujorke klientė ji yra jau daug metų, ir pats Michaelas Korsas yra apibūdinęs Melanios stilių kaip „sistemizuotą glamūrą“), tačiau dabar yra akivaizdžiai palankesnė Europai – savo kasdieniniam prekės ženklui „Dior“, o taip pat „Erdem“, „Chanel“, „Valentino“, „Stella McCartney“, „Dolce Gabanna“, „Emilio Pucci“, „Delpozo“, „Diane von Furstenberg“ ir t.t.
Dar iki tampant politiko žmona Melania Trump buvo tikra europietė, o juk tokia ir yra! – nešiojo „Victoria Beckham“ striukes ir „Fendi“ bei „Alexa Chung“ lietpalčius, sėgėjo „Valentino“ sijonus ir vilkosi „Alexander McQueen“, „Max Mara“, „Burberry“ bei „Gucci“ sukneles (vakariniams kokteiliams – „Elie Saab“), Karlo Lagerfeldo sukurtus kostiumėlius, mūvėjo „Bally“ kelnes, avėjo „Christian Louboutin“ avalynę. O kur dar „Hermès“! Užpildantis Melanios spintas nuo skarelių iki „Birkin“ tipo rankinės, kainuojančios 13 tūkstančių dolerių.
Netgi savo vyro inauguraciniame prezidento baliuje ji pasirodė vilkėdama visai neseniai JAV piliečiu tapusio prancūzo Hervé Pierre sukurtą suknelę (oficialiai neįkanuojamą ir tapusią nacionaline vertybe, dabar eksponuojama JAV istorijos Smithsonian muziejuje). Prancūzijoje gimęs dizaineris Hervé Pierre, dirbęs kūrybiniu direktoriumi „Oscar de la Renta“ir „Carolina Herrera“ kompanijose (abu amerikietiški prekės ženklai, kuriuos įkūrė imigrantai iš Lotynų Amerikos – štai jums ir duoklė socialiniam atsakingumui), jau seniai rengia Vašingtono elito žmonas (Melania yra ketvirtoji Pirmoji JAV ponia, kuriai jis teikia savo paslaugas), tačiau iki inauguracijos asmeniškai Melanios nepažinojo, kol ji pati į jį nesikreipė ir nepaprašė sukurti suknelės Donaldo Trumpo inauguracijos baliui.
Jo kūrinys taip visiems patiko, jog nuo to laiko Hervé Pierre tapo Melanios draugu ir de facto stilistu, lemiančiu, kaip ir kokius drabužius renkasi Melania („nors daugiausiai su ja bendrauhame tik per SMS“, – teigia Hervé Pierre). Jis slapta perka jai visą aprangą Niujorke įsikūrusiose „Saks“, „Michael Kors“, „Dior“ ir „Bergdorf“ parduotuvėse (tačiau, kaip jau minėta, europietišką produkciją), laikydamasis dviejų principų – niekada nepirkti to, ką jau nešiojo kitos ponios („nes Pirmajai JAV damai statusas neleidžia varžytis su kitomis moterimis“), antra, visada pirkti tik optimizmą spinduliuojančią aprangą.
Galbūt todėl net ir europietiškų prekės ženklų juvelyrika bei aksesuarai yra labiau „optimistiškesni“? Melania Trump segi „Jaeger Lecoultre Reverso 18k Yellow Gold“ deimantais nusagstytą moterišką laikrodį ir nešioja „Cartier Panthere Maillon“ bei „Verdura Lace“ serijų vėrinius bei apyrankes. Tiesa, bent jau smulkioji Melanios juvelyrika yra amerikietiška – jai labiausiai patinka „Cathy Waterman“ be „Tiffany Victoria“ serijos žiedai ir auskarai – kaip paprastai, juos jai dovanoja vyras. Bent jau taip atiduodamas duoklę tam, kas yra amerikietiška.