Peteris birželio 2–3 dienomis viešėjo Lietuvoje, mat buvo vienas iš konferencijos „Login“ pranešėjų. „Delfi Plius“ su Peteriu pakalbėjo apie tai, kaip „Angry birds“ tapo tokiu fenomenu ir ką turėtų daryti kiti prekės ženklai, kad pasiektų tokį lygį. Taip pat verslininkas papasakojo apie savo vystomą idėją, kuri pakeis ne tik Suomijos ir Estijos startuolių infrastruktūrą, bet ir Lietuvos.
2022.06.04 14:18
Kultinį žaidimą „Angry birds“ sukūręs Vesterbacka lietuviams dalina patarimus, kaip išvystyti sėkmingą verslą: yra vienas testas
išskirtinis Delfi Plius interviu
www.DELFI.lt
FOTO:
Tikriausiai būtų sunku rasti žmogų, kuris nežinotų kultinio žaidimo „Angry birds“ (liet. „Pikti paukščiai“). Žaidimas sulaužė daugybę rekordų, o už jo stovėję kūrėjai tapo milijonieriais. Svarbiausia, kad šis žaidimas tapo milžinišku prekės ženklu: dar šiandien galima nusipirkti žaislų, pagalvių, gėrimų su „Angry birds“ personažais. Už visus šiuos pasiekimus atsakingas yra suomių kilmės verslininkas Peteris Vesterbacka. Sėkmingiausią visų laikų žaidimų programos kūrėją žurnalas „TIME“ dar 2011 metais išrinko tarp šimto įtakingiausių planetos žmonių. „Delfi Plius“ turėjo išskirtinę progą pakalbinti Peterį. Šis negailėjo patarimų tiems, kas nori sukurti sėkmingą verslą.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt