Peteris birželio 2–3 dienomis viešėjo Lietuvoje, mat buvo vienas iš konferencijos „Login“ pranešėjų. „Delfi Plius“ su Peteriu pakalbėjo apie tai, kaip „Angry birds“ tapo tokiu fenomenu ir ką turėtų daryti kiti prekės ženklai, kad pasiektų tokį lygį. Taip pat verslininkas papasakojo apie savo vystomą idėją, kuri pakeis ne tik Suomijos ir Estijos startuolių infrastruktūrą, bet ir Lietuvos.

Peteris sako, kad jo ir „Angry birds“ istorija prasidėjo 1999 metais. Tada jis dirbo HP ir pradėjo HP Bazaar programą, mat įmonė norėjo palengvinti bendradarbiavimą su startuoliais. Programa pradėjo veikti Helsinkyje, Suomijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją