„Red“, didžiausios Lenkijos žaidimų kompanijos „CD Projekt SA“ dukterinė įmonė, jau anksčiau buvo kritikuojama dėl ekstremalių žaidimų kūrimo viršvalandžių, kurie dažnai trunka kelias savaites ir gali tęstis mėnesių mėnesius ar net metus. „CD Projekt Red“ generalinis direktorius Marcinas Iwinskis pernai žaidimų svetainei „Kotaku“ sakė, kad kompanija vengs privalomų viršvalandžių ir „įsipareigoja“ leisti darbuotojams dirbti normalias darbo valandas.
Tačiau „CD Projekt Red“ darbuotojo pasakojimas ir el. laiškas darbuotojams šios savaitės pradžioje liudija, kad kompanija nesilaiko duoto žodžio. Darbuotojas, prašęs likti neįvardytas, teigė, kad kai kurie jo kolegos jau ilgiau nei metus dirba naktimis ir savaitgaliais.
Laiške „CD Projekt Red“ studijos vadovas Adamas Badowskis rašė, jog „Cyberpunk 2077“, kuriame vaidina Keanu Reevesas, būklę vertina optimistiškai ir kad žaidimas ką tik išsiųstas sertifikavimui, kad juo būtų galima žaisti konsolėmis „Sony PlayStation“ ir „Microsoft Xbox“. Dabar, rašė jis, atėjo laikas ištaisyti daugybę žaidime priveltų klaidų ir nesklandumų.
„Prisiimu visą atsakomybę už šį sprendimą, – rašė jis. – Žinau, kad tai tiesiogiai prieštarauja tam, ką sakėme apie viršvalandžius. Tai taip pat tiesiogiai prieštarauja tam, kuo aš asmeniškai kurį laiką tikėjau – kad viršvalandžiai neturėtų būti dirbami. Bet mes jau išsėmėme visas kitas įmanomas priemones situacijai spręsti.“
„CD Projekt“ vyriausiasis finansininkas Piotras Nielubowiczius el. laiške atsakė į „Bloomberg“ klausimus, sakydamas, kad „Cyberpunk“ pristatymo data, lapkričio 19 d., nebus pakeista, ir pridėdamas, kad šalindama likusias klaidas studija jau yra „finišo tiesiojoje“ – tai pagrindinė priežastis, kodėl darbuotojai buvo prašomi padirbėti papildomai.
Varšuvoje 12.37 val. „CD Projekt“ akcijos nukrito 2,6 proc., žemiau WIG20. „Trigon“ analitikas Kacperis Kopronas savo komentare teigė, kad susilpninti apetitą kompanijos akcijoms galėjo žinia apie viršvalandžius, net jei tolesnio „Cyberpunk“ pristatymo atidėjimo rizika yra minimali.
Praėjusiais metais M. Iwinskis ir A. Badowskis svetainei „Kotaku“ teigė siekiantys, kad „CD Projekt Red“ taptų „humaniškesne“ darboviete.
„Mes garsėjame tuo, kad su žaidėjais elgiamės pagarbiai, – sakė M. Iwinskis. – Iš tiesų norėčiau, kad garsėtume ir tuo, jog pagarbiai elgiamės su žaidimų kūrėjais.“