Kviečiame žiūrėti įrašą kuriame bus du pranešimai: Vija Valentukonytė-Urbanavičienė – Pokyčių ir korporatyvinės komunikacijos specialistė, International Association of Business Communicators (IABC) regiono valdybos narė – kalba tema „Kokia komunikacija krizės metu didins vartotojų lojalumą ir garantuos greitesnį atsigavimą?“; TELE2 korporatyvinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas pristato temą „Efektyvi krizių komunikacija įmonės viduje ir išorėje: ką akcentuoti ir ko nepamiršti praktikoje?“.
2020.05.14 12:45
Sakoma: „krizės metu svarbiausia kalbėtis“. O ką pasakyti?
(1)www.DELFI.lt
Kas laukia Lietuvos verslo? Ką ruošiasi daryti stambus, vidutinis ir smulkusis verslas tam, kad atsigautų? Kaip išsaugoti darbo vietas? Ar ši krizė – tikrai grėsmė demokratijai? Tai tik maža dalis klausimų, į kuriuos atsakymus buvo galima išgirsti Lietuvos verslo forume. Forume dalyvavo daugiau nei 100 pranešėjų ir diskusijų dalyvių – verslininkų, ekonomistų ir konsultantų.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (1)