Kas sieja vištą ir bokštą?
„Vilniaus paukštyno“ višta – tikra supervišta: užsisegusi žalią apsiaustą gali nuskrieti ne tik į daugiau kaip 40 pasaulio šalių, į kurias iškeliauja „Vilniaus paukštyno“ produkcija, bet ir pabūti pranaše savo krašte – pakilti į TV bokštą ir užlieti jį žalia spalva.
„Kasmet į kitą lygį“ – toks šūkis lydi „Vilniaus paukštyną“ per jubiliejinius metus. Kaip aiškina bendrovės prekių ženklų vadovė Viktorija Junčė, šis šūkis puikiai atspindi ne tik dabartinę įmonės padėtį, bet ir jos ilgametę pažangą.
„Nuo veiklos pradžios „Vilniaus paukštynas“ nuolat kėlė sau kartelę, siekdamas vieno tikslo – pasiūlyti aukščiausios kokybės produktą, kuris pranoksta vartotojų lūkesčius“, – aiškina „Vilniaus paukštyno“ atstovė.
Anot V. Junčės, šiandien įmonė yra tvirtai įsipareigojusi aukščiausiai kokybei. Vienas svarbiausių žingsnių į šią aukštumą – tai užauginta be antibiotikų vištiena. Tokia vištiena, sertifikuota kaip nacionalinės kokybės produktas, atitinka ir viršija Europos Sąjungos kokybės standartus, nes tai produktas, kuris buvo auginamas ypatingomis sąlygomis, kad pasiektų aukščiausią vertę tiek sveikatai, tiek skoniui.
„Šiandien žalia spalva nušvisiantis TV bokštas yra ne tik simbolinė milžiniška žvakė ant „Vilniaus paukštyno“ 60-mečio torto, bet kartu ir priminimas, jog turime šalyje produktą, kuris yra kokybiškas, vertingas, pripažintas. Galime išties pelnytai didžiuotis ir džiaugtis, pateikdami klientams išskirtinę – kito lygio – vištieną“, – apie akcijos prasmę pasakoja „Vilniaus paukštyno“ prekių ženklų vadovė V. Junčė.
„Vilniaus paukštynas“ pirmasis iš Lietuvos vištienos augintojų ir gamintojų pelnė sertifikatą, suteikiantį teisę savo produkciją ženklinti Nacionalinės maisto kokybės (NKP) ženklu „Nacionalinė kokybė Lietuva“. Televizijos bokštas irgi yra vienintelis toks Lietuvoje – įspūdingiausias ir aukščiausias – 326,4 m (pagal aukštį jis yra 8-as Europoje ir 26-as pasaulyje).
Galite laimėti skrydį oro balionu
Televizijos bokštas dažnai tampa reikšmingų įvykių simboliu – mėlynai švietė visus metus, kuomet M-1 radijas minėjo gimtadienį, Trispalve pasipuošia per įsimintinas Lietuvai šventes. TV bokštas spalvine kompozicija svečius sutiko ir 2023-ųjų vasarą per NATO viršūnių susitikimą Vilniuje, o 2011 metais, per Lietuvoje vykusį Europos vyrų krepšinio čempionatą, netgi buvo virtęs didžiuliu krepšinio krepšiu.
Žaliai šviečiantis bokštas per „Vilniaus paukštyno“ jubiliejų – tai ne tik prekių ženklo spalva, bet ir žinutė, jog bendrovė gamina sveikatai palankesnius produktus.
„Tikrai nemažai pirkėjų „Vilniaus paukštyną“ sieja su žalia spalva. Tai jau yra nusėdę žmonių sąmonėje – kaip Kalėdų raudona. Norime, kad klientai švęstų drauge su mumis, kad visi pasidžiaugtume nueitu keliu ir produktais, kurie leidžia pagaminti patiekalų, suburiančių mus prie stalo – tiek kasdienio, tiek šventinio“, – aiškina V. Junčė.
Pasak V. Junčės, rinkos tyrimai (atliekami kas dvejus metus) rodo, jog „Vilniaus paukštyno“ prekių ženklo žinomumas sparčiai auga – vištienos kategorijoje jis paaugo net 48 proc.
Bendrovė išsiskiria savo unikalia gamybos grandine nuo lauko iki stalo, taigi prižiūrimos visos grandinės, kad vartotojus pasiektų kokybiški produktai. „Vilniaus paukštynas“ per metus pagamina daugiau kaip 70 000 tonų vištienos!
Jubiliejaus proga „Vilniaus paukštynas“ nuo rugsėjo 23 iki spalio 31 d. visus pirkėjus kviečia dalyvauti momentiniame žaidime „Pirk-laimėk“, kurio metu pirkėjai gali laimėti skrydį specialiai jubiliejaus proga „Vilniaus paukštyno“ pasigamintu oro balionu dviem asmenims (5 vnt.) arba karšto oro gruzdintuvę (30 vnt.). Kaip registruotis ir bandyti laimę, galite sužinoti „Vilniaus paukštyno“ internetinėje svetainėje.