Jie atskleidė ne tik, kokios padangos pasižymi geriausiomis savybėmis, bet ir tai, kurios yra ypač nerekomenduotinos.

Naujausiame „auto motor und sport“ (2014/7) teste buvo išbandyta vienuolika skirtingų gamintojų 205/55 R16 dydžio padangų. Ekspertų grupė bandymus atliko septintos kartos „Volkswagen Golf“ automobiliu. Vokiečių testuose laimėjo vasarinės „Continental ContiPremiumContact 5“ padangos. Antrąją vietą bandymuose užėmė „Uniroyal“ padangos „RainSport 3“. Trečioje vietoje liko „Pirelli Cinturato P7“, ketvirtoje – „Dunlop Sport BluResponse“, penktoje – „Toyo Proxes CF2“.

Nors šių metų teste dalyvavo žinomų padangų industrijos gamintojų padangos, buvo išbandyti ir pigiausi kinų gaminiai. Pasak „auto motor und sport“ testuotojų komandos, abu pigiausių padangų komplektai ypač blogai pasirodė bandymuose ant šlapio asfalto ir pelnė „Nerekomenduotinų“ įvertinimą.

O vieno populiariausio Rytų Europoje automobilinio žurnalo „Auto Review“ specialistai išbandė net 16 skirtingų komplektų 205/55 R16 dydžio padangų.

Jų testuose taip pat laimėjo „Continental ContiPremiumContact 5“, pelniusios 9,6 balo. Antroje vietoje liko „Pirelli Cinturato P7“ (9,1 balo), trečią ir ketvirtą vietą pasidalino „Hankook Ventus Prime²“ ir „Toyo Proxes CF2“ (po 8,95 balo), penktą-šeštą vietas užėmė „Michelin Primacy 3“ ir „Goodyear Efficient Grip Performance“ (po 8,9 balo).

Taip pat kaip ir vokiečių bandymuose, „Auto Review“ atliktame teste didžiausios kritikos sulaukė pigios padangos. Palyginus su geriausiomis, įveikti bandymų trasą šiomis padangomis užtrukdavo net 10 sekundžių ilgiau, o važiuojant 80 km/val. greičiu stabdymo kelias buvo net 10 metrų ilgesnis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)