Atverkite Didįjį seifą
Kaip ir kasmet, visą gruodį Vilniaus „Akropolio" lankytojų laukia įvairiausios šventinės atrakcijos: iki pat metų pabaigos vyksta kalėdinė mugė, atskiromis dienomis rengiamos kalėdinių atvirukų dirbtuvėlės, savaitgaliais galima tiesioginiu vaizdo skambučiu pabendrauti su Kalėdų Seneliu.
Į visą kalėdinių renginių ir pramogų sūkurį įsilies ir ypatinga „Cannumo" gimtadienio šventė. Renginio dienomis kiekvienas Vilniaus „Akropolio" lankytojas galės spėti DIDŽIOJO seifo kodą. Tereikės savo mobiliajame įrenginyje „Cannumo" darbuotojui parodyti, kad sekate @cannumolt paskyrą Instagram platformoje. Pagrindinio prizo laimėtojui, atvėrusiam šį seifą, bus įteikta 1000 eurų vertės „Akropolio" dovanų kortelė bei „Cannumo" prizai.
Išgerkite „į sveikatą"
Kalėdų miestelyje lankytojų lauks šventine tema ypatingai dekoruotas „Cannumo“ stendas su įmonės produktais, kuriuos bus galima įsigyti ir paragauti. „Gėrio Bare“ lankytojų lauks nemokamos fermentuoto gėrimo „Gėris“ degustacijos.
Vieno iš „Cannumo" įkūrėjų, Mykolo Karpičiaus teigimu, „Gėris" yra unikalus produktas – atlikus metagenominius tyrimus, gėrime rasta net 96 gerųjų bakterijų kultūrų.
„Mūsų „Gėrio" stikliukas „į sveikatą" tikrąja to žodžio prasme ir tampa „į sveikatą". Ypač prie Kalėdų stalo, kuriame nuo maisto gausos ir įvairovės stoja skrandžiai. „Gėris" taip pat gali tapti neįprasta dovanos alternatyva vertinantiems Kalėdas ne vien tik per materialinę prizmę. Tai gali suburti namiškius prie bendro stalo ir tapti puikiu dienos ritualu bei pradžia pokalbiams. Juk Kalėdos ir yra apie tradicijų kūrimą – gal šiemet pradėkime kurti gerai savijautai naudingas tradicijas?" – šypsosi M. Karpičius.
Trumpam stabtelėkite
„Cannumo" gimtadienio šventėje lankytojai turės išskirtinę progą susitikti su vienu iš prekės ženklo įkūrėjų – Dominyku Ježeriu, geriau žinomu reperio OG Version vardu. M.Karpičius pabrėžia, kad betarpiškas bendravimas su pirkėju šiuolaikinėje skubančioje visuomenėje yra didelė vertybė.
„Tiek aš, tiek Dominykas praktiškai dalyvaujame kone visuose viešuose „Cannumo" renginiuose – norime matyti, girdėti, klausytis, kalbėtis ir kurti artimą ryšį su žmonėmis. Būtent šis tiesioginis bendravimas su klientais padeda geriau suprasti jų poreikius ir nuolat tobulinti produktus. Be to, tai puiki proga išgirsti autentiškas vartotojų istorijas – kaip „Cannumo" produktai pakeitė jų kasdienybę, kokių rezultatų jie pasiekė", – pabrėžia M. Karpičius.
Dalinkitės gerumu
„Cannumo" gimtadienio šventė taip pat virs gražiais darbais – „Akropolio" lankytojai specialiai įrengtame „Dovanok gėrį" stende galės išsirinkti socialinės rizikos šeimoje gyvenančio vaiko svajonę ir ją išpildyti – nupirkti dovaną prekybos centre bei atnešti į jaukią „Cannumo" erdvę. Už šį kilnų poelgį lauks malonus siurprizas – išskirtinės „Cannumo" dovanos.
„Kalėdos – metas, kai norisi dalintis gerumu ir šiluma su tais, kuriems to labiausiai reikia. Su branda ateina supratimas, kad daug smagiau yra duoti nei gauti. O Kalėdos būtent apie tai ir yra – besąlygišką gėrį", – sako M.Karpičius.
„Akropolis Group" rinkodaros ir komunikacijos vadovas Dominykas Mertinas, visus kviečiantis gruodžio 14-15 dienomis užsukti į „Cannumo" erdvę, antrina pašnekovui – tai puiki galimybė ne tik pasisemti šventinio džiugesio, bet ir tapti mažuoju Kalėdų Seneliu ir padovanoti šventės džiaugsmą tiems, kuriems jo labiausiai trūksta.
„Prisijungti prie kalėdinių iniciatyvų bei šventinės nuotaikos kūrimo aktyviai kviečiame ir savo partnerius. Todėl labai džiaugiamės, kad inovacijas su gamtos dovanomis puikiai derinantys lietuviškų produktų kūrėjai „Cannumo“ savo gimtadieniui švęsti pasirinko Vilniaus „Akropolį“.
Labai vertiname partnerystę su organizacijomis, kurios mūsų lankytojams siūlo ne tik išskirtines pramogas, bet ir prasmingas iniciatyvas. „Cannumo" gimtadienio šventė išsiskiria šilta atmosfera ir prasmingais darbais, padėsiančiais sukurti tikrą šventę tiems vaikams, kurių Kalėdos be kitų žmonių gerumo būtų žymiai kuklesnės", – pasakoja D.Mertinas.
Metai intensyvaus darbo
„Cannumo" gimtadienio šventė Vilniaus „Akropolyje" truks net dvi dienas, tačiau pats prekės ženklas per pirmuosius veiklos metus skriete skriejo į priekį – M.Karpičiaus, teigimu, būtent greitis tapo pagrindiniu startuolio sėkmės varikliu.
Vos per pusmetį „Cannumo" pateko į visus didžiuosius prekybos tinklus bei specializuotas parduotuves, o dabar ruošiasi dar didesniam šuoliui – lietuvių produkcija greitai pasieks per 800 prekybos taškų Vokietijoje, taip pat plečiasi į Jungtinę Karalystę.
„Visus metus intensyviai dirbome, o dabar smagu švęsti pirmąjį „Cannumo" gimtadienį ir turėti, kuo pasidžiaugti. Kalėdų periodui taip pat ruošėmės gana ilgai, kitaip tariant – roges žiemai pradėjome ruošti dar vasarą", – pastebi M.Karpičius.
„Cannumo" gimtadienio šventė Vilniaus „Akropolyje", Rygos al. prie parduotuvės „Zara“ vyks gruodžio 14-15 dienomis, nuo 11 iki 18 valandos. Tai puiki proga susipažinti su lietuvišku prekės ženklu ir pradėti kurti naujas, gerai savijautai naudingas kalėdines tradicijas.